Tzunami Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Han blir aldri ferdig med e30'n Jeg får ta turen innom etter jobb på mandag og hjelpe til litt da! Så kanskje man kommer seg enda litt lenger?
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Skrevet Januar 13, 2012 Klovn tzunami.. bilen blir ferdig til sesongen, nå som kompressoren er tilpasset skal motoren ut og monteres sprut av min sponsor, datasprut.no så skal motoren rett til neste sponsor VS motor for bremsing, i mellomtiden skal jeg lakkere bilen så med E30'n ligger jeg bra an med e46'n så begynte vi på den i forrige uke så der er det litt mer jobb igjen, men vi skal nok få ferdig den også da den har en ferdig motor som et bremset og klar. Begynner å støpe GTR kitt til uka. Så da er det bare bygging av inredning i semi traileren og diverse igjen på de andre bilene så vi har noe å drive med men blir klare til mai
driftern Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Faen den tunnelen ble frekk hehe Ble gromt med carbonplate i tunnelen Jarmund
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Jada vi kommer med alle bilene og trailer'n
M|Fjeld Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Høres bra ut! Noen oppdateringer fra siste dagers arbeid da? Har vært opptatt med andre ting, så har jo ikke fått hjulpet til særlig mye..
Bassedrammen Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Rett og slett litt geitete detta her... Blir litt show finish stuk på det og ?
e30meet Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Jarmund er en av våre sponsorer på treffet til sommern! Helt knall! Og vi gleder oss som f** til å se e30en på banen! :)
Tzunami Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Det kommer til å bli show med disse bilene, kan jeg love deg! Kommer en tur innom i morgen jarmund, gleder meg til å se hvordan det går med bilene;)
M|Fjeld Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Det kommer til å bli show med disse bilene, kan jeg love deg! Kommer en tur innom i morgen jarmund, gleder meg til å se hvordan det går med bilene;) Show ja! DET skal det bli folkens! Jeg blir også å se på verkstedet imorgen Joachim
jarmund e30m3-v8 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 etter en uke med feber og jævelskap så har jeg fått kroppen på jobb igjen.har bygget starten på dashbord og kanal til slanger og kabler mens vi vemter på at fuelcellen dukker opp så blir det brukt papp som mal. gutta diska jagu opp for meg på 35 års dagen min også, fli nke gutter. gipsformene til GTR kanaskjørtene er klare for støping forskjermer former klare for støping
jarmund e30m3-v8 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 Bygger om til e92 M3 front med GTR bredding,jævelig mye jobb men det blir hvertfall unikt. en av mange gipsformer for å få de to forskjellige skjermene sammen. E96 GTR etter 18 timer med støping av GTR deler og laging av former så er det kvelden,men fortsetter å støpe sammen delene i morgen så må det igjen lages form av forskjermene som består av e46 og e92. da skal kanal skjørtene tas ut av formen også så nå bygynner det å ligne på bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå