jarmund e30m3-v8 Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Takk for det. har støpt i hele dag også så nå skal jeg bare støpe bakfangeren i morgen så er kittet komplett. Fikk begynt på buret i dag også så det går fremover.
Nupen1 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Ord blir fattige når ein ser på dette her!! Lite anna enn å sei at dette er ein bil eg ser fram til å studere live!!
jarmund e30m3-v8 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Skrevet Februar 10, 2012 Ord blir fattige når ein ser på dette her!! Lite anna enn å sei at dette er ein bil eg ser fram til å studere live!! Takk for det, har støpt bakfangeren i dag,tilpasset delene til karroseriet og Sveiset inn mer av buret.
bmwp0wer Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 du er jo flink jo heh helt sykt Arbeid du legger i bilene dine stå på gatebil i sommer da? mvh jakob henrik
jarmund e30m3-v8 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Skrevet Februar 10, 2012 du er jo flink jo heh helt sykt Arbeid du legger i bilene dine stå på gatebil i sommer da? mvh jakob henrik Takk for det, det blir ikke gromt hvis ikke det blir lagt mye arbeid i bilene vettu. vi kommer på alle gatebil treff i sommer ja
bmwp0wer Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 du er jo flink jo heh helt sykt Arbeid du legger i bilene dine stå på gatebil i sommer da? mvh jakob henrik Takk for det, det blir ikke gromt hvis ikke det blir lagt mye arbeid i bilene vettu. vi kommer på alle gatebil treff i sommer ja okei ska du ha med begge bilene ?
Tzunami Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Han skal ha med begge og flere til skal jeg so deg;) blir fullt rundt "standen" til inconsulting!
jarmund e30m3-v8 Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Skrevet Februar 11, 2012 Har teamet opp med kompisen min som driver PEE BEE motorsport så vi kommer med 6 stk BMW'r faktisk pluss ny race semitrailer så det skal mye til å ikke se oss hvis du liker BMW
bmwp0wer Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Har teamet opp med kompisen min som driver PEE BEE motorsport så vi kommer med 6 stk BMW'r faktisk pluss ny race semitrailer så det skal mye til å ikke se oss hvis du liker BMW det blir bra gleder meg alerede mulighet for å sitte på en tur kansje ?
Tzunami Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Kommer innom for å hjelpe til litt i morgen tenkte jeg jarmund;)
jarmund e30m3-v8 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Har teamet opp med kompisen min som driver PEE BEE motorsport så vi kommer med 6 stk BMW'r faktisk pluss ny race semitrailer så det skal mye til å ikke se oss hvis du liker BMW det blir bra gleder meg alerede mulighet for å sitte på en tur kansje ? Det blir både mulighet til å leie e30 m3'n å kjøre selv og sitte på i driftetaxien (gamle gatebiltaxien) så det er bare følge med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå