jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 koster det å leie m3 da? litt avhengig av hvor mye du vil kjøre. tok noen bilder på fredag da NRK var og filmet på verkstedet.ellers så skjer det mye på alle bilene, har børstet støvet av m5'n og skal bytte foringer,clutch og hellakkere den sammen med gamle gatebilen taxien nå strax. ellers så begynner frankesnstein e96 m3'n å ta form.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 måtte lage ny innerskjerm for å få plass til kompressoren begynner å ligne på en hel bil. straks lakkering.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 en italiener i godt selskap. frankestein begynner å ta form. ferrarien falt i smak hos læregutten.
Thunegutt Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Må være en drøm å jobbe på et så stort å fint verksted som du har. Gleder meg til å se M3 e30`n ferdig Ellers er der heftige leketøy du har her, men ser ut som du mangler en to-hjuling
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 He he jo takk. Men jeg har både ny CRF 450R Crosser,firehjuling og gokart og to crossbaner hjemme så det mangler ikke på leketøy kan toppe hele driten med 26 tonns gravemaskin. Fint leketøy til sandkassa det også
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 He he jeg kommer aldri til å bli voksen hvertfall. skal mer til enn kjerring og unger
VegarVS Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 fy søren Jarmund! du har enormt mye kult å vise fram! gleder meg til å se M3`n live til sommeren, om du skulle ta veien til gatebil treffa?
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 takk for det, vi har mange flere heftige biler også og vi kommer selvfølgelig på alle gatebiltreff og mange andre treff også til someren.
DreRacing@ Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 den som har flest leketøy når man dør vinner liker strategien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå