Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Det er snakk om grip kjøring med en av norges beste instruktør og fører, og kun for folk som har noe mellom øra, herjing med denne bilen er det kun vi i teamet som skal stå for :D

sjefsfotografen marius aasheim var innom mens NRK var og filmet på verkstedet mitt så det ble noe kule bilder fra marius som vanlig.

h7v2zzn2uuh6va6hsjb6.jpg

lkh6jgdl6xk80tvszz8p.jpg

al8cf8o7qnavtkxrfmwl.jpg

grbm520ocz0zmjsv9m2g.jpg

dette er noen uker siden og nå er gamle gatebiltaxien lakkert inni og strekt opp og skal lakkes utvendig i morgen,e30'n er ribbet og nesten klar til lakk, Datasprut.no er nesten ferdig med datsprutet så da er det snart bremsing og det er ikke lenge igjen til lakk av e46/e92'n heller. M5'n får nå nytt svinghjul og treplata clutch,ny foringer og hellakkering. da gjenstår hellakkering av den nye semitraileren og et par andre biler, godt det ikke er sommer helt enda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer tilbake til eksakt pris, jeg må regne litt mer på forbruk da rudskogen brått ble en annen bane enn det den var før. det blir ikke grisedyrt men det koster penger å drifte og bygge en såppas gjennnomført bil så det kan ikke akkurat koste meg penger, man får også en dvd med innboard/outbord film av kjøringen din med lyd fra intercomen så man kan gå gjennom hvordan instruktøren forklarer banen noe som kan være kjekt å gå gjennom senere og så er det selvfølgelig kult å ha. Det er mulighet for direkte videolink til storskjerm i semitraileren også :D

måtte lage meg en dolly så jeg får gjort klar til lakk under på e30'n

86g1dmyxaoejsafy5x8r.jpg

fortsetter på buret i e46'n

bmopfvfymu5q22qy9qsm.jpg

2ocy5xes0xjrk6x4as7k.jpg

k7kvhukhial4zuckt2pd.jpg

tilpasset fuelcell.

u7w9dezw8rva3mbqkq4i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer tilbake til eksakt pris, jeg må regne litt mer på forbruk da rudskogen brått ble en annen bane enn det den var før. det blir ikke grisedyrt men det koster penger å drifte og bygge en såppas gjennnomført bil så det kan ikke akkurat koste meg penger, man får også en dvd med innboard/outbord film av kjøringen din med lyd fra intercomen så man kan gå gjennom hvordan instruktøren forklarer banen noe som kan være kjekt å gå gjennom senere og så er det selvfølgelig kult å ha. Det er mulighet for direkte videolink til storskjerm i semitraileren også :D

Ser helt klart det, men er jo verdt litt å, med hele pakka, kommer helt sikkert til å sjekke ut det ...

men blir det bare på gatebil du har tenkt til det, eller blir det på litt mer "normale" treff og?

Er ikke så fan av Gatebil, får jo aldri nok kjøretid der, NM i å stå i kø å vente :)

Blir bra med Hvit M5, så den sto hos Bassan for litt siden, så ut som den trengte litt kjærlighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida det blir mulighet for å leie bilen på masse normale treff, Vi har leid rudskogen bla 29-30 juli og det blir også mulighet på E30 meet og noen andre treff som det blir opplyst om senere.

Vi har en E39 M5 med kompressor også men den gamle gatebiltaxien er e90'n så det er ikke den du har sett hos bassan,hvis ikke du blingsa bare da :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida det blir mulighet for å leie bilen på masse normale treff, Vi har leid rudskogen bla 29-30 juli og det blir også mulighet på E30 meet og noen andre treff som det blir opplyst om senere.

Vi har en E39 M5 med kompressor også men den gamle gatebiltaxien er e90'n så det er ikke den du har sett hos bassan,hvis ikke du blingsa bare da :0)

oki, var i hvertfall en gul M5 der om dagen,

og i dag var det en sølv med gule dører, lukter en liten mix :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...