Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

Neida det blir mulighet for å leie bilen på masse normale treff, Vi har leid rudskogen bla 29-30 juli og det blir også mulighet på E30 meet og noen andre treff som det blir opplyst om senere.

Vi har en E39 M5 med kompressor også men den gamle gatebiltaxien er e90'n så det er ikke den du har sett hos bassan,hvis ikke du blingsa bare da :0)

oki, var i hvertfall en gul M5 der om dagen,

og i dag var det en sølv med gule dører, lukter en liten mix :)

det er de nye gatebiltaxiene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida det blir mulighet for å leie bilen på masse normale treff, Vi har leid rudskogen bla 29-30 juli og det blir også mulighet på E30 meet og noen andre treff som det blir opplyst om senere.

Vi har en E39 M5 med kompressor også men den gamle gatebiltaxien er e90'n så det er ikke den du har sett hos bassan,hvis ikke du blingsa bare da :0)

oki, var i hvertfall en gul M5 der om dagen,

og i dag var det en sølv med gule dører, lukter en liten mix :)

Skjønner, som Erik sier så er det de nye e60 m5 de har tre av nå.litt mer driften meet men de har 200 blås mindre da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå har jo Mr.TE også tid. siden muffi tok fyr ;)

dette ser rått ut. ALT samma. får bli med trond å se en dag.

Ja sånn går det når man kjører ny Audi, den selvantenner :D

Og om Trond har tid til å gjøre noe tror jeg ikke før jeg får se det :D

nei nå skjønner jeg ikke hva du mener. :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jo det har gått til rundt 03-04 tide hver natt i et par uker nå, så e30'n er lakkert under og i motorrommet,buret blir lakkert i morgen og bilen blir lakkert på torsdag.

Datasprut.no har laget ferdig ledningsnettet og Vidar Strand skal bremse motoren om en uke ca,venter bare på at svinghjulet og clutchen skal dukke opp. Er et hælvetes styr for å rekke deadlinen til gatebilmagasinet da e 30'n skal på coveret i mai utgaven, og e46'n skal noen blader senere.

Så er det bare resten av bilene igjen og ikke minst en 14 meter lang semitrailer som skal lakkeres også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har laget innfestning til e34 M5 diff med e46 M3 baklokk, men ikke engang innfestingene til traversen i chassi er orginale, de er kortet inn og traversen er bygget om så diffen er løftet, de visste hva de gjorde når de bygde denne bilen til EM i rallycross på 90 tallet,genialt :D

sq28b34txi1mpk2vc8ym.jpg

måtte bruke traversen til Pee Bee Motorsport da min lligger i jiggen hans til sveising :D

oeoz8sd8amiwi9793gcs.jpg

sveiset hylser til diff infestingen i gulvet

cdsi5hra1oc72210t8p3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...