Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

har fått sponset lakkeringa av alle bilene hos Markveien karroseri men pga deadline problemer til et bilblad som skal skrive om bilen så jobbet jeg 21 timer i strekk og lakkerte bilen selv og ble ferdig kl 06 på morran og rakk akkurat å komme hjem til guttungen våknet og måtte kjøres i barnehagen,teamkompisen min som jobber på markveien ble igjen på jobben og dreit i å sove og dro likegodt en 36 timers økt, jeg kostet på meg halvannen time på øye før jeg begynte monteringa :D

hajb7s25xvqa0dv4bpnp.jpg

gajwf28l4y63uy6vyjkt.jpg

6x8m2ruvoim5y85t5o1q.jpg

kl 04.00 fredag natt :D

sp2th5d8kglcmobecz91.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen:) men er jo vanskelig å slutte når ting skal bli ferdig og jeg blir ofte i et veldig bra driv etter 22 ...

Er ikke alltid dama er like blid men :)

Helt enig, jo seinere det blir jo mer kreativ blir jeg,merkelig greier men det har alltid vært sånn og jeg kommer meg aldri i seng,sover skjeden mer enn 5 timer,

Kona er utrolig nok ikke fly forbanna og det sier litt da vi har en sønn på snart tre og får en sønn til om tre måneder,jeg har heldigvis muligheten til å styre arbeidsdagene selv så jeg får mye tid med guttungen. Trikset er å skaffe seg ei bra kjerring :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen:) men er jo vanskelig å slutte når ting skal bli ferdig og jeg blir ofte i et veldig bra driv etter 22 ...

Er ikke alltid dama er like blid men :)

Helt enig, jo seinere det blir jo mer kreativ blir jeg,merkelig greier men det har alltid vært sånn og jeg kommer meg aldri i seng,sover skjeden mer enn 5 timer,

Kona er utrolig nok ikke fly forbanna og det sier litt da vi har en sønn på snart tre og får en sønn til om tre måneder,jeg har heldigvis muligheten til å styre arbeidsdagene selv så jeg får mye tid med guttungen. Trikset er å skaffe seg ei bra kjerring :D

Ja da er vi nok mye like der :) hehe

Har ei jente på 6 og en gutt 7 Mnd ,

Og vil vel si at dama er svært tolmodig ,

Jeg har jo vanlig jobb ved siden av og verksted hjemme, så da er det vel noen perioder de må komme i verksted hvis de skal se meg :)

Bra jeg ikke er alene om sene kvelder da:)

Digger det du har fått til og hadde nok passet godt til å jobbe der, men Kongsberg - oslo hver dag blir ikke gøy i lengden :)

Har planer om å starte noe likt selv, bare mindre, men sliter da jeg ikke har fagbrev,,, prøver å få til praksisplass så jeg kan gå opp som privatist, men ikke lett ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...