Sund.M3 Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 gleder meg virkelig til å se denne på e30meet! nydeligt arbeid
TomasShiny Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 jøsses har du fått TonTon ut av hiet å fått han til å male. hehe. ser fantastisk ut.!
eric Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Respect Er det lov å spørre hvor du fikk tak i carbonplatene som ligger i kofferten?
BilBruker Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Respect Er det lov å spørre hvor du fikk tak i carbonplatene som ligger i kofferten? Mener han har laget dem helt selv
BilBruker Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 vevet carbonen selv også? Hvis jeg har rett, så har han vell bare kjøpt vev på rull og støpt de selv. Så kuttet opp plater. Han driver jo utrolig mye med carbon, utrolig flink kar!
jarmund e30m3-v8 Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 jøsses har du fått TonTon ut av hiet å fått han til å male. hehe. ser fantastisk ut.! Det er jeg som sprøyter, Trond røket og drikker kaffe
jarmund e30m3-v8 Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Støper platene selv. Kjøper duk fra grossist og epoxy og alle kjemikalier hos svas kjemi a/s
TomasShiny Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 jøsses har du fått TonTon ut av hiet å fått han til å male. hehe. ser fantastisk ut.! Det er jeg som sprøyter, Trond røket og drikker kaffe hahaha.! som når jeg monterte varmer for han første gangen. hehe neida.
jarmund e30m3-v8 Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 gadd ikke kjøpe invendig delen til takscoopet da 2500 kr er latterlig dyrt for en så liten del så læregutten fant bilde av en og tegnet den i cad og freste den ut i skum med tre akset fres, så gikk turen til vakum bordet for å suge en acryl plate over formen, vips så hadde vi takventil, måtte bare laserskjære en sirkel med hull så den er mulig å stenge også. ingen sak med hi teck er noen iteressert i slike så har vi på lager til 399 kr. kan limes fast eller bruke dobbeltsidig teip. begynt på hattehylle
jarmund e30m3-v8 Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 kjørte all in og lagde et skikkelig drøyt interiør,men det ble heldigvis like kult som jeg hadde håpet. skal støpe carbon plater til bakseteryggen og dørtrekkene i morgen. mange profiler for å få laget siste del til dashbordet
jarmund e30m3-v8 Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 psykedelisk dashbord, får håpe det ikke gir meg epelepsi mens jeg kjører dashlogger fra sponsor Datasprut.no er på plass, den er døds grom.
jarmund e30m3-v8 Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 kommer seg, støping av carbondeler i morgen og bygging av el anlegg står for tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå