jarmund e30m3-v8 Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 Jepsi Pepsi, da kan jeg omsider slippe nyheten som har vært en hemmelighet siden 2007 m3'n har ratt og pedaler på begge sider og skal som kjent leies ut med instruktør som nå kan mer enn å gi tips, verdens råeste kjøreskolebil er et faktum Bilen er så godt som ferdig og motoren står i bremsebenken til motorguru Vidar Strand hos VS motor akkurat nå så gatebil i juli er målet for avdukingen med mindre jeg er på fødestua Planen var å leie den ut på E30 meet i helga men det blir vanskelig da motoren står til bremsing, vi kommer uansett med e90 m3 taxien og en kompressormata m5 på søndag Har masse bilder med har pc trøbbel så de får komme senere.
M3 Yngve Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Gromt å sitte ved siden og ratte opp en god sladd da
jarmund e30m3-v8 Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 Gromt, kommer det bilder av GTR'n? Hei basse, har bilder men får de ikke ut, audi motoren er montert, alle deler er lakkert og karroseriet skal grunnes til uka så vi får den med på julitreffet,men rekker nok ikke å få den kjørbar, den er hvertfall blitt uubergrom
jarmund e30m3-v8 Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 Gromt å sitte ved siden og ratte opp en god sladd da Gjett om, en viss aasbø skal få sitte på høyre siden, og bla fredrik Sørlie kan lære folk å kjøre veldig fort
M|Fjeld Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 NICE! Komme imorgen og ta en god økt hvis det passer? Klør i fingra etter å skru
SondreLM Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Hva er prisene på de forskjellige bilene? Fyyfaen, dette er rått! All creds til deg!
bmw-E30 Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Gromt å sitte ved siden og ratte opp en god sladd da Gjett om, en viss aasbø skal få sitte på høyre siden, og bla fredrik Sørlie kan lære folk å kjøre veldig fort Kult at du "satser" på andre sin velferd og
Olelink Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Fy så grom jobb du har Jarmund Perfeksjon Håper jeg får sett dette live en gang !
TomasShiny Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 er det ferie på alle mann nå eller er det hemmeligheter før julitreffet?
jarmund e30m3-v8 Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 He he nei detver ikke så mange overraskelser igjen.jeg jobber hvertfall lange dager hver dag,men to av gutta er på ferie og resten er i ferie modus Monterte Custom bærebruer sammen med PEE BEE motorsport i dag så nå er understellet komplett og helt værst, litt maskiering av noe senterbolt styr igjen bare mens Vidar Strand bremser motor så har jeg til og med fått tid til å begynne med folieringen av bilen. Til helgen er det jobbing på race semi traileren som står for tur, gjelder å gi gass nå for kona kan føde når som helst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå