Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Om det er ok så spørr jeg litt om mellomakslingen din :)

Hvilke deler har du brukt?

jeg har 6 trinskasse og 188 Diff

har både vanlig 325 mellomaksling og M5 aksling, hvilke deler brukte du til å smi i sammen en aksling ? :)

Hei, jeg har e34 m5 diff, VS motor spec ( 210, med 3.91 ) i bmw motorsport travers bygd om av pee bee motorport og med e46 m3 difflokk, custom mellomaksel i en del. Der hvor hardy koblingen sto har jeg dreid en 20 mm "talerken" som er skrudd på girkassa ( med tre 14 mm forsenket umbrako bolter),med sentrering på kassa og med sentrering til mellomakselen og i den talekenen er det borret opp og gjenget fire hull med innfeting til mellomakselen. den MÅ ha ledd mot kassa og mot diffen. kan prøve å ta ett bilde av det så du skjønner det lettere. :D

[ Bilde ]

underveis i monteringa :D

Såpass ja :shock: helgromt rett å slett, nei blir nok en enklere løsning på min er jeg redd for =P~

Skrevet
Det er ikke så avansert og det er ikke så mange andre løsninger som funker,med tanke på at det er tre hull i Infestningen på girkassa :D

210 diffen du brukte?

må kanskje lage samme løsning om det skal tåle litt bank

• 2 weeks later...
Skrevet

He he det kommer etter hvert, det har ikke vært mye tid til overs til den desverre :(

E92 m3'n er under arbeid alt, bilen ribbes nå og jeg har ikke bestemt jeg på om jeg skal ta den helt ut og lage rørramme på hele bilen. Den må uansett slankes betraktelig ned da den er for tung.

Skrevet
He he det kommer etter hvert, det har ikke vært mye tid til overs til den desverre :(

E92 m3'n er under arbeid alt, bilen ribbes nå og jeg har ikke bestemt jeg på om jeg skal ta den helt ut og lage rørramme på hele bilen. Den må uansett slankes betraktelig ned da den er for tung.

Bilder :) Rørramme :applause:

Skrevet

He he det kommer. Skal i fotostudio med e30'n for coversak til juleutgaven av gatebilmagasinet i morgen så jeg har måtte jobbe litt med den. Kan ikke rive fra hverandre bilen helt enda av grunner jeg ikke kan gå ut med enda så jeg får bruke tiden på å hamstre inn deler og legge skumle planer. DTM-BMW motorsport i Tyskland er involvert, såppas kan jeg si. :D

Skrevet
He he det kommer. Skal i fotostudio med e30'n for coversak til juleutgaven av gatebilmagasinet i morgen så jeg har måtte jobbe litt med den. Kan ikke rive fra hverandre bilen helt enda av grunner jeg ikke kan gå ut med enda så jeg får bruke tiden på å hamstre inn deler og legge skumle planer. DTM-BMW motorsport i Tyskland er involvert, såppas kan jeg si. :D

Luremusa ;)

Skrevet

Dette håper eg vi hører mer fra!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...