///MoePower Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Jepp, så den episoden jeg og.. Tenkte å nevne det sist jeg var innom tråden.
Dirty Skrevet Desember 20, 2012 Skrevet Desember 20, 2012 Den som gikk igår? bortskjemte unger i allefall
///Mr.X Skrevet Desember 20, 2012 Skrevet Desember 20, 2012 Har Jarmund vært på Teenageboss ? Jarmund skulle få styre familiens økonomi en hel uke?
BilBruker Skrevet Desember 20, 2012 Skrevet Desember 20, 2012 Har Jarmund vært på Teenageboss ? Jarmund skulle få styre familiens økonomi en hel uke? Hahaha
fizn Skrevet Desember 20, 2012 Skrevet Desember 20, 2012 Har Jarmund vært på Teenageboss ? Jarmund skulle få styre familiens økonomi en hel uke?
M|Fjeld Skrevet Desember 20, 2012 Skrevet Desember 20, 2012 Den som gikk igår?bortskjemte unger i allefall Bortskjemte unger ja.. Har vært nærmeste nabo'en dems i hele min barndom fram til et par tre år siden, og har aldri vært borti mer bortskjemte unger herregud de fikk hva de ville og gjør det fortsatt
Oberland Skrevet Desember 23, 2012 Skrevet Desember 23, 2012 Fin artikkel i gatebil ja! Likte ekstra godt denne biten:vinnerbil..
Larsgunnar Skrevet Desember 23, 2012 Skrevet Desember 23, 2012 Ang. den episoden så jeg også den! Kjente straks igjen lokalet og bilene, og deg forsåvidt, heheh Likte også artikkelen i Gatebil veldig godt! Bildene var jo heelt krem.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 Jeg har deltidsstilling som finansmenister ja fikk ikke linka,men kopier denne hvis noen vil se klippet. http://tv.nrk.no/serie/teenage-boss/mdh ... /episode-3 Ellers er det travelt som vanlig. e 46'n nærmer seg lakk og e92'n får desverre ikke rørramme da den må stå ferdig denne våren pga sponsorer noe som gjør at jeg ikke rekker den omfattende jobben det er å lage rørramme. men skal heldigvis lage rørrammebil for en kunde som blir enda drøyere. e92'n får blir fortsatt en heftig kombo av DTM og GT2 stuk. stian sørlie skal hjelpe til med å utvikle bilen og med hans erfaring som BMW fører og kontakter på BMW Motorsport så kan det bli en rask bil, utfrdringen er å få den lettest mulig. 1600 kg er mye på en bane så carbontaket er på plass og jeg begynner snart å støpe carbondører baksjermer og alle andre deler så får vi se hva den ender på. GS bildener sin M3 veide over 1500 kg blir stuk på e46'n nå
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 mangler bare lakk og konstruere vingen nå.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 fikk jobbet litt på FZR 1000 cc gokarten i jula også. snart oppstart med pigghjul og klar for iskjøring
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 tidliger og orginal bygger av bilen, Roger Sandberg. norsk mester,nedelandsk mester,nordisk mester og europamester i rallycross for å nevne noe. Av alle bilene han har hatt,sier han at denne er den han mest ønsker å kjøpe tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå