tic`n Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Takker.. Gjenstår bare litt støvsuging nå, så er det helt ferdig baki der. Hehe.. Hadde jeg hatt råd til det så kunne det nok friste å bygge om hele bilen.. Men men.. Får se hva det blir med fangeren. Skulle helst hatt tak i en av M-tech fangerne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 Vil snart ha på at sommerdekk.. Men har egentlig lyst på nye felger.. TSW Evo-R Deep... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Ble kjøpt nye(brukte) felger i dag.. Trenger en liten vask... Ikke helt det jeg hadde tenkt meg, men men.. Greit nok. Selv om det nå begynner å bli nok felger i boden..hehe... Men tenkte å få sandblåst og lakkert de TSW felgene som satt på sist å selge de.. De nye er K-speed Kama Silver.4x100 og 4x108. Men skal prøve å få byttet de i TSW Evo-R eller Evo-R Deep, hvis dette er å oppdrive.. hint hint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Da var ihvertfall 2 av felgene på.. Hente restrerende 2 i morgen etter dekkomlegg. Men syns nå at de ble pene j da.. Pyntet litt på midtkonsolen også. Pluss nytt ratt. Første Luisi-rattet ble litt i minste laget. Så det andre får sitte til bilen har vært på kontroll. Så blir det satt inn et litt mindre Dino-ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Henger litt etter. Men da er alle sommerhjula på. Fått satt inn alle Angeleyesa(litt vondt å få bra bilder av de. Lyser litt godt ) Endelig fått ta kula på hengerfestet. Satt godt fast gitt. (avtagbart og avtagbart) hehe.. Men virker nå. Muligens litt mørkt når bildene ble tatt.. Fikk endelig ta kula på hengerfeste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommygun87 Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 syns bilen din var ganske flott jeg. Likte di felge dine kledde bilen veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Takker. Syns den er helt grei utifra hva jeg kan legge i den av penger. Men nå tror jeg ratt den blir solgt. Vil prøve noe annet. Er meget fornøyd med disse felgene i forhold til de jeg hadde i fjor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Da ble det satt på litt større bakpotte. Var litt liten den som satt der.. hehe.. Ble også litt penere lyd. Litt dypere. Frontleppa er også klar til å settes på igjen. Hadde egentlig ikke planer om å ha på igjen denne i år, men fikk ikke tak i no annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Fikk nye Blinklys til bilen i dag Men passer jo selfølgelig ikke. Ble for små på skjemene mine.. Fikk også lakkert sideskjørt i dag. Et ihvertfall. Ta neste i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Da var leppa endelig på.. Men skal nok innrømme at jeg heller ville hatt en annen.. Men men.. Å ja, jeg vet det sikkert er noen som syns de er harry med lysene i leppa.. Men har ikke brukt skruehullene når den ble montert, så måtte fylle de opp med noe.. Vurderer også nå og selge unna bilen, men aner ikke hvor mye jeg kan forlange for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Upp.. Bakpotta er historie. Men har satt på en grei erstatning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 Av hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Andre byttetilbud?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Var på EU i dag. Bremseslange V.S forran. Pære spreder V.S Stramme håndbrems V.S Traversforinger bak. Deler bestilt og blir byttet på verksted 1 Juli. Blir da også EU-ok samme dag. eu-ok 1/7-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå