Gå til innhold

Ønsker å kjøpe deler til E39

Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

1. Ønsker å kjøpe et brukt pent skinninteriør til E39 sedan. Det bør helst være komfortseter eller M5 interiør, men både sport- og standardseter er også av interesse. Interiøret bør helst være grått, men kan være åpen for andre farger også. Manuelle eller elektriske seter spiller ingen rolle. Varme i forseter er dermed et krav ettersom det er det originalt i bilen fra før av.

Interiøret bør bestå av forseter, bakseter og dørsider. Dersom annen farge bør det også medfølge midkonsoll, men det er ingen hindring.

Har også et strøkent grått stoffinteriør med dørsider dersom noen er interessert i dette. Det har sittet i en bil som har gått drøye 145.000km.

43139.jpg

2. Ønsker å kjøpe pene originale HELLA facelift front, side og baklykter. Kun originale lykter er av interesse og med vanlig halogenlys.

3. Ønsker å kjøpe midtarmlene i grå farge med integrert telefon. Ny eller gammel telefon er ingen hindring. Defekter på telefon spiller heller ingen rolle så fremt midtarmlene er strøkent og det er mulig å sette inn en ny telefon uten operasjoner. Jeg ønsker den smale midtarmleneren og ikke den store kladden som jeg ser er montert i enkelte E39. Ønsker den type midtarmlener som er å se på bilde over med det andre interiøret. Alt av interesse!

Er også interessert i andre deler til E39. Alt av styling og kosedeler ønskes. Dersom du har noe, ta gjerne kontakt - så får vi se hva det eventuelt kan være av interesse.. :D

Kontakt meg gjerne via PM eller i annonsen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...