635csi Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Har du shadowlinelistene nå da?=) Listene rundt vinduene er lakkert sort ser jeg nå, og de andre listene rundt bilen tror jeg ikke eksisterer mer. Har ikke funnet noen hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Okey=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Da er gulvmatta solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Skal ha for komplett 325 bakstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Skal ha for komplett 325 bakstilling? Ønsker naturligvis bud, men vil anta at bakstillingen (bærebruer m/bremser evt. travers) ikke vil bli demontert i første omgang for mindre enn 1500,- hvertfall. Siden det er min bror som skal selge denne bilen kan priser godt diskuteres med ham selv på tlf 90513039. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 intressangt..synd du bor så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Eller at storparten av de som er interessert bor så langt unna meg Jeg bor jo sentralt i Midtnorge, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 gi meg en god pris på listene rundt vinduet og døehåndtaka da, begge innvendig og utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Hvilke lister tenker du på? Alle listene rundt og sideruter foran og bak? I såfall tror jeg at jeg har dette fra en annen bil, så jeg slipper å demontere noe på denne bilen før det evt. blir helt klart at den blir hugget. Kommer litt an på interessen for flere "store" deler. Dørhåndtak innvendig og utvendig har jeg også liggende fra en annen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Hvor mye for hele bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Prisen på de valsa framskjermene?? (send PM) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Har en potensiell kjøper av hele bilen som vil hente den rundt den 20. mai, så her blir det vel førstemann til mølla som stikker av med gevinsten tenker jeg. Det vil hvertfall ikke solgt noen flere løse deler av denne ennå til vi får avklart salget av hele bilen. Bare å kaste seg rundt folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Den personen er nok meg det.. kommer å henter den 20 mai... Å til dere andre som tenker på å kjøpe den, ikke prøv dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Den personen er nok meg det.. kommer å henter den 20 mai... Å til dere andre som tenker på å kjøpe den, ikke prøv dere Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Da er bilen hentet for 10 min. siden, så tråden kan stenges. Til dere som har prøvd å få tak i meg i løpet av uken må jeg bare beklage at jeg ikke har fått svart på henvendelsene deres. Har vært borte på kurs hele uken, og broderen har organisert salget selv. Ga beskjed tidligere her om at det var førstemann til mølla, og nummeret til broderen stod jo i første innlegget. Håper bilen får et nytt og bedre liv i Midsund. Hørtes ut som morsomme planer hvertfall, hehe Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg