Gå til innhold

89-mod. E30-prosjekt *Solgt=tråden kan slettes*

635csi
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal ha for komplett 325 bakstilling?

Ønsker naturligvis bud, men vil anta at bakstillingen (bærebruer m/bremser evt. travers) ikke vil bli demontert i første omgang for mindre enn 1500,- hvertfall.

Siden det er min bror som skal selge denne bilen kan priser godt diskuteres med ham selv på tlf 90513039.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke lister tenker du på? Alle listene rundt og sideruter foran og bak?

I såfall tror jeg at jeg har dette fra en annen bil, så jeg slipper å demontere noe på denne bilen før det evt. blir helt klart at den blir hugget. Kommer litt an på interessen for flere "store" deler.

Dørhåndtak innvendig og utvendig har jeg også liggende fra en annen bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har en potensiell kjøper av hele bilen som vil hente den rundt den 20. mai, så her blir det vel førstemann til mølla som stikker av med gevinsten tenker jeg. Det vil hvertfall ikke solgt noen flere løse deler av denne ennå til vi får avklart salget av hele bilen. Bare å kaste seg rundt folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen hentet for 10 min. siden, så tråden kan stenges.

Til dere som har prøvd å få tak i meg i løpet av uken må jeg bare beklage at jeg ikke har fått svart på henvendelsene deres. Har vært borte på kurs hele uken, og broderen har organisert salget selv. Ga beskjed tidligere her om at det var førstemann til mølla, og nummeret til broderen stod jo i første innlegget.

Håper bilen får et nytt og bedre liv i Midsund. Hørtes ut som morsomme planer hvertfall, hehe :wink: Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...