tinnsoldaten Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Har snart innmaten til diff-huset og dette er tydelig ikke noe DIY jobb. Er det noen som kan anbefale noen dyktige , rimelige mekanikere i Bergen? Kan sikkert ta meg bryet med å demontere diffen og levere den til mekaniker og montere etter ombygging. Det er i utgangspunktet det jeg trenger hjelp til , ombyggingen av diffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm50turbo Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 har kanskje en som kan slikt, han har montert masse slikt på ford. skal høre med han om det er interessant. åssen funker denne diffen sammen med antispinn systemet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 OT: Har ikke 335i diffbrems fra før, eller ønsker du bare en bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Er bare M modellene som har diffbrems orginalt av de nye BMWene. E36 var var den siste BMWen man kunne velge diffbrems som ekstrautstyr på vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm50turbo Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 noen som vet åssen dette funker sammen med asc?? meget nysgjerrig. he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Hiver meg på her jeg, for og spørre hvor man får tak i diffbremser, tenkte og få montert en i e30n ettervert. Er det kun 25% som går ann? sett noen som har shimset til 60%, hvor kan man få tak i slike ombyggings sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Hiver meg på her jeg, for og spørre hvor man får tak i diffbremser, tenkte og få montert en i e30n ettervert.Er det kun 25% som går ann? sett noen som har shimset til 60%, hvor kan man få tak i slike ombyggings sett? www.koed.no Har vell dette om jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 OT:Har ikke 335i diffbrems fra før, eller ønsker du bare en bedre? Synes å huske fra en test av 335i at han som kjørte bilen sa det at det ikke var mulighet for å velge diffbrems, da dette kun var mulig på M3.. Litt skuffet over det opplegget egentlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm50turbo Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 jaja er ingen som vet om denne diffen funker sammen med asc?? håper i allefall at tinnsoldaten kommer med tilbakemelding etter testtur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Hiver meg på her jeg, for og spørre hvor man får tak i diffbremser, tenkte og få montert en i e30n ettervert.Er det kun 25% som går ann? sett noen som har shimset til 60%, hvor kan man få tak i slike ombyggings sett? www.koed.no Har vell dette om jeg ikke husker feil.. 10.000 for 75% sperre ;okansje for ferie pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Hiver meg på her jeg, for og spørre hvor man får tak i diffbremser, tenkte og få montert en i e30n ettervert.Er det kun 25% som går ann? sett noen som har shimset til 60%, hvor kan man få tak i slike ombyggings sett? www.koed.no Har vell dette om jeg ikke husker feil.. 10.000 for 75% sperre ;okansje for ferie pengene koster å være kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Denne skal fungere helt greit med antispinn Skal nok reagere litt treigere enn før men ellers er det som før. Du får denne modifikasjonen som innmat eller helt diff-hus , de nyere diffene har vist sveist hus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 var det ingen flere anbefalinger på mekanikere som er flinke på differ og rimelige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 boink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Hallai folkens , diffen fungerer som en drøm , betalte en rallymann til å bytte selve innmaten , så sto eg sjøl for montering av diffen av og på i bilen . Soleklar forskjell , en drøm å kjøre no i forhold til før . kostet ca 10000 , kan sikkert bli billigere hvis du har ordnings på frakt , mye billig stash i usa. De med nyere modell av denne bilen har sveist diff og må her kjøpe hele klokken med diff komplett. Hvis noen vil ha nr til han som skiftet innmat i min diff , så gi en lyd . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå