AlXz Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Hey! Har lest litt div. av dette før, om varmeapp vifter som kun har funker på hakk 4. Aldri opplevd dette selv før nå. Var ute å kjørte tidligere i dag, og da var alt helt fint. Ser også at noen sikringer hadde gått, men dem er byttet. (Varmetråder i bakruta bl.a.) Men vifta får jeg ikke liv i annet enn på hakk 4. (siste hakket). Det er da en (eller flere??) motstand(er) som må byttes? Hvor sitter denne (disse) motstanden(e) hen ?? Takk for svar
kabeldeigen Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Er motstanden din som har tatt kvelden. På min gamle e36 lå denne bak hanskereommet. Men dette er forskjellig fra mod til mod.
AlXz Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Skrevet Desember 28, 2008 Er motstanden din som har tatt kvelden. På min gamle e36 lå denne bak hanskereommet.Men dette er forskjellig fra mod til mod. Ok Det er én motstand? Åssen ser denne ut ?? Er helt vanlig varmeapparat uten AC. 1991mod bil.
kabeldeigen Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Er motstanden din som har tatt kvelden. På min gamle e36 lå denne bak hanskereommet.Men dette er forskjellig fra mod til mod. Ok Det er én motstand? Åssen ser denne ut ?? Er helt vanlig varmeapparat uten AC. 1991mod bil. Den står inne i luftekanalen, er firkantet..
BMW-Vegardsen Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Den koster fort rundt 700kr for en ny en.
Mexos Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Slik så min ut Kostet ca 250kr på gs bildeler
AlXz Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Skrevet Desember 28, 2008 Slik så min ut Kostet ca 250kr på gs bildeler Hmm... Er vel mulig å lage selv med elektronikk motstander denne eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå