Hauso Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 hej. har finni en motor med viskosekobling, men får den faen ikke av. det gjelder den store mutteren (32 mm links gjenger) som viftebladet er kobla til. Noen som har noen ideer? sett i haynes boka, men den sier det bare er å slå litt på fastnøkkelen, det funker ikke, for mutteren går bare rundt.. Hjelp meg vær så snill ^^, Mvh Magnus Hauso EDIT: er en m40 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Jeg brukte en stor skiftenøkkel fra undersiden til å holde fast et av remhjulene. Satt ganske fast helt til den plutselig løsnet og kunne skrues uten motstand, så det gikk noe hardt utover knokene på ene hånden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Det som er, er at det hjulet bare går rundt og rundt. er ikke motstand i det hele tatt. What to do? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Sitter det Viftereim på den eller? Jeg holdt bare igjen på reimhjulet på dynamo mener jeg å huske.. Så dengte jeg et par ganger på mutteren på viskosekoblinga så kom den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 dårlig med viftereim. er det lettere hvis man er 2 stk kanskje? en til å holde, og en til å denge? men hvor skal man holde når det ikke er reim på den`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 ta en vannpumpe\rørleggertang og hold igjen på reimhjulet til vannpumpa, funker for meg hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 hadde reima vært der kunne du bare holdt i den? klemt den sammen så hjulet ikke går rundt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Du drar imot med en 10mm på vannpumpe hjulet vist du har plass vist ikkje kiler du mellom vannpumpa hjulet og hjulet til veiva funker ALTID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Sett en 10mm fastnøkkel på den ene 10mm skruen, og la den hvile/presse mot den neste skruen og hold godt i mot, sett på en 32mm fastnøkkel/skiftnøkkel og gi den ett hardt slag links, og vips så bør viskosekoblingen være løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 noen som kunne lagt ut noen bilder osv, for jeg skjønner ikke helt hvilke skruer dere mener:P og vannpumpehjulet, hvilke av de er det? Tusen takk for raske og nyttige svar, keep em coming:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 noen som kunne lagt ut noen bilder osv, for jeg skjønner ikke helt hvilke skruer dere mener:P og vannpumpehjulet, hvilke av de er det? Tusen takk for raske og nyttige svar, keep em coming:D Vannpumpe hjulet er det som er bak viskosekoblinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå