Morbus Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 For langt unna for meg, det var synd. Trenger motor til en E34 som har havarert.
leif harald Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 For langt unna for meg, det var synd. Trenger motor til en E34 som har havarert. Jeg fikk netopp ny motor, 710kr i frakt fra rogaland til ålesund. så er ikke så galt med fraktpriser igrunn.
Jonass Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Dessa motorene går som faen!! Nåja... Men du har bare motoren? Ikke noe girkasse? Ser det ikke står men må bare spørre uansett, er på jakt etter ny automatkasse.
KristianEriksen Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 ingen som trenger motor? tror du kommer unna startsperr og siden det er 95 modell. er ikke helt sikker på det da men. noen som vet når di begynte me startsperr?
knut_olestad Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Om du har nr på hjernen skal det være enkelt å finne ut, men tror nok den er uten ja.
leif harald Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Ingen girkasse nei? han har ikke kasse nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå