turbo2 Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Noen som har noen kommentarer om disse er fete på bilen min?? er så jævelig i tvil... JA DA, skal senkes!! hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 De der passer nok til bilen ja, kjekt med kantfelger......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Synes 20" ser litt for stort ut på e39.. 19" ser bedre ut og bedre og kjøre. Og sliter mindre på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Fine felger!Hvis du ikke vil ha de så kan jeg jo betale frakten for de å overta de.Er meget fine felger på din bil og med senk blir det nok kjempe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Så veldig bra ut, men så nesten litt små ut pga høyda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Blitz i mørket blir sjeldent noen sukse.. Ta noen bilder i dagslys så er det enklere å bedømme. Så nå ut som det kan være noen allrighte felger det. Vet ikke med E39, men M3 E46 funker rimelig bra med 20" synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå