Hefner Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 selger muligens denne etterhvert men vet ikke om jeg orker og finne meg en ny nå på vinteren Det er en 99 520ia i god stand
T.R.Melum Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Meget fin bil, sett på den tidligere her! Pris?
Hefner Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Meget fin bil, sett på den tidligere her! Pris? har ikke tenkt så langt enda, men gidder ikke gi den bort selv om en ikke kan forlange alverden for den, bilen er så bra at gjør ikke noe om jeg sitter med den. får komme med et vettig bud i så fall.
dreaz Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 kompis har en 97 520i sedan mørk grå. den er helt org og bra tatt vare på km på 240ca men han pendler så kunn langkjørt. Tror ikk han skulle ha alverden for den. ca 70 tenker jeg. mail pm viss int så får du nr hans. står i moss
T.R.Melum Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Flott å høre at det fins flere fine e39'er til salgs! Håper bare jeg får solgt min snart.... Ingen av dere som vet av noen andre som kan tenke seg en 330xiT da?
emil_haugli Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=100969
T.R.Melum Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 selger muligens denne etterhvert men vet ikke om jeg orker og finne meg en ny nå på vinteren Det er en 99 520ia i god stand Har du interiørbilder?
T.R.Melum Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Flere som vurderer å selge sin e39 touring?
xsivke Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Ligger i "øvre" skiktet, men du kan jo alltids ta en titt FINN-kode: 17153280
T.R.Melum Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Pen e39 du har xsivke! Er du ut etter et rent salg eller kunne du tenke deg å bytte denne inn i min 330xiT?
BMW_TIC Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=94720&highlight= Vurderer å selge bilen min etter en ferietur til Trømsø(fra oslo). Etter at denne annonsen ble lagt inn har jeg brukt 51000,- norske kroner på å få bilen strøken og EU-godkjent. Om interesse kan hele listen med reparasjoner fåes etter ferien. skal være borte i ca 14 dager. Bilen en nå i original-stand. Har skiftet bremseskiver og klosser foran. Nye støtdempere og fjærer(kun fjærer bak) Ny katalysator. Alt nytt ifh til demontering av turbokit er montert på. Turbokitet er forøvrig også til salgs(ligger i en eske i garasjen). I Tromsø vil bilen få en profesjonell lakkrens og teflon-polish(har stått i en garasje i 11 måneder i påvente av demontering av turbokit. 150000,- kan vurderes, men synes at bilen er verdt en god del mere. Med på kjøpet år man nye 16" piggfrie vinterdekk og nye 19" sommerdekk, begge felgsettene er originale. Har også en Kenwood DVD/CD-spiller med touch-screen(mulighet for å se film i rushtrafikken ) Om interesse kan jeg legge ut nyere og oppdaterte bilder etter lakkrens og polering i uke 30-31. MVH Bjørn-Hugo bjhugo@gmail.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå