Gå til innhold

Lars Morten's BMW E36 cab [bilds Rondelld58 s9.]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver og lage meg en ny mer oversiktlig prosjekt tråd, Siden så mange andre har lagt ut prosjekt tråder om bilen sin så vil jeg også ha en tråd her, spennende og følge med på hva andre gjør, så håper kansje noen liker min tråd også.

Litt om bilen: Bilen er en 1995 modell E36 320i cab (reg i 1994), kjøpte den i på sen sommeren 2007. når jeg kjøpte den så hadde den gått rundt 180 tusen, og nå har den akkurat runda 200 tusen, så da har den jo gått litt, tror faktisk aldri jeg har hatt en bil så lenge som jeg har hatt denne her :P

Girkasse: Original 5-trinns manuell

Drivverk / understell: KW coilover, +litt polyforinger

Innvendig: Skinn interiør, M ratt/girkule, Pioneer cd spiller, 12" basskasse og forsterker til den, ellers alt orginalt.

Utvendig: Full m styling, front skjørter, diffuser, speil, xenon i nærlys. 18" Rondelld58 8,5" og10"

Her er noen Bilder:

tatt i løpet av sommeren 2008

http://privat.bluezone.no/lms/Bilder/BMW/DSC00006.JPG

http://privat.bluezone.no/lms/Bilder/BMW/DSC00008.JPG

DSC00011.JPG

DSC00012.JPG

DSC00013.JPG

Planer:

*Bytte til større motor med tida, m3?

*vader stoler

*tårnstag

*ny frontrute med skygge

Planer jeg har utført:

*montert m3 speil

*montert xenon i nær lys

*bytta alle bremsedeler

*bytta bakpotte

*nye blinklys pærer

*bytta angel eyes

*klarglas grøftelys

*Fiksa fronten

*Sorte nyrer

*bytta blinklys forran

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

er det noen som har noe tips til coilovers? erfaringer? trenger ikke noe versting greier bare sånn at bilen blir like lav som den er nå, må også få den litt opp igjen for og få tatt firehjulskontroll, sånn som den er nå er det ingen verksteder som jeg har vært innom som har klart og få tatt noe måling på den :P

skal også bytte begge foringar bak i framkant på bærearmene, noen som har erfaring med bytte av sånne? mye jobb? tenkte jeg skulle kjøpe dem i poly, så holder dem kansje litt lenger..

Skrevet

Kw har bra coilovers da... Ellers er jeg egentlig veldig fornøyd med AP coiloversa jeg har nå..

Veldig pen cab foresten.

Skrevet

takk fro kommentarene :) noen som veit hvem som er forhandler av KW her i landet? har masse penger til overs nå, så må bare bruke litt :D

Skrevet
kul bil .. rå flott farge ..

men kansje det hadde vore finere med front lykter med sort bakgrunn.

men ellers e da berre lekkert ..

jeg har lyst og bytte lykter, har inpro lykter nå, men har kjøpt nye angel eyes ringer i fra norvatio som jeg skulle hatt montert, men må ha nye orginal lykter da, får ikke brukt dem i de jeg har i hvertfall, lurer også på om det er mulig og få orginale lykter med linse lys på nær lyset, har ikke lyst og bytte ut de jeg har nå og få vanlig glass heller :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...