Ajern Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Jeg trenger en kupévifte (lille typen). hvor mye skal du ha for den? tenker du på varmeapparatsvifta?
Gislius Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Hvilke vesentlige ting mangler på karosseriet? Utenom det som står i første posten;) Er det noe gale me karosseriet? heftelser? vert regga? manuell?
Ajern Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 det eneste som ikke er på karosseriet er ruter og baklykter som jeg skal ha selv, ellers så mangler da motor og lister rundt da de er ødelagte.. det er ingen heftelser, det er manuell, det som er gali er bare at det er litt rust. hva mener du med regga? :S
Nexus79 Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Har du tåkelysene?? Er de helt firkanta? Tilstand på disse evt, og pris?? Har en 325IX 87mod som trenger sårt nye tåkelys
Ajern Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Har du tåkelysene?? Er de helt firkanta? Tilstand på disse evt, og pris??Har en 325IX 87mod som trenger sårt nye tåkelys du har fått pm
Robbi3 Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Kan jeg få et mer detaljert bilde av grillen? hva vil du evnt ha for den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå