Ajern Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Lettere å liste opp hva som er igjen, kanskje det er noe jeg trenger. da er dt heller bedre at du lister opp hva du trenger har så åssi en hel bil i deler
316 Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Frontleppa, nyrer, og dører? Hva slags farge er det på dørene?
Ajern Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Frontleppa, nyrer, og dører? Hva slags farge er det på dørene? frontleppe har jeg ikke dessverre, men har nyrer men sølvfargen har flasset litt.. dørene er så åssi rustfri!! er fargen som du ser på bilen på side 1.
316 Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Joda, ser åssen fargen er, men det er litt vanskelig å dømme om det er samme som jeg har på bilen min. Kan du ikke se i motorrommet?
Ajern Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Joda, ser åssen fargen er, men det er litt vanskelig å dømme om det er samme som jeg har på bilen min. Kan du ikke se i motorrommet? fargen er bmw-bronze metallic
Ajern Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 fortsatt masse deler igjen, bare skrik ut om det er noe du trenger!!
Fixfax Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Listene rundt vinduet, de som er i chrome over takrenna, og høyre innvendig og venstre utvendig dørhåndtak? send pm ikke glem pris
Ajern Skrevet August 8, 2009 Forfatter Skrevet August 8, 2009 fortsatt en del deler igjen, bare å spørre vis du trenger noe
Ajern Skrevet August 8, 2009 Forfatter Skrevet August 8, 2009 nei dessverre, var ikke servo på bilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå