Gå til innhold

Hva syns du om den nye kaffen til Statoil?  

10 stemmer

1. 1. Hva syns du om den nye kaffen til Statoil?

• Den er god :)
      2
    • Syns den har blitt dårligere :(
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra 1 desember i år byttet Statoil merke fra Friele til noe anna humbug, selv merket jeg at kaffen smakte annerledes og ikke så god som før.

Snakket med betjeningen og fikk vite at de har byttet merke fra 1 desember.

Hva syns dere? Har dere merket noe forskjell?

For min del syns jeg det er tragisk da jeg har hatt kopp hos statoil i mange år.....

De skal også bytte ut tørrmelka / melkeproteinene om litt. Dette for de som bruker dette... Og jeg som var så glad i Latte :S

EDIT:

For de som ikke skjønner... Så gjelder denne tråden KUN for de som drikke kaffe. Ingen vits å ødelegge tråden med usaklige innlegg!

Moderatoredit (R Andersen): Slikt tar vi i tulletråden.

Skrevet
Men bensina er den samme dyre som før.

Nja, det gjelder ikke Statoil stasjonene rundt omkring her i østfold ihvertfall...

Skrevet

Det jeg reagerer mest på er den åndssvake utforminga på den nye koppen (09 koppen). Maaakan til lobotomert idiot som har designa den skal godt gjøres å finne. Håpløs å holde i hanken, og like ille å drikke av. Vet av flere hyppige brukere som allerede har sendt krast brev til Statoil :lol: (seriøst).

Skrevet
Det jeg reagerer mest på er den åndssvake utforminga på den nye koppen (09 koppen).

Bare den passer i koppholderen i E36 er jeg happy ;P

Om du har en slik ettermontert sak så passer den dårlig, den hopper lett ut.

Skrevet

Om du har en slik ettermontert sak så passer den dårlig, den hopper lett ut.

Har den som alle E36 kan ha.

Det at den hopper ut er ikke så farlig, den blir stående under armlenet og hever dermed det noen cm., dersom den er like høy som 08-koppen.

Skrevet

Pølsene er skiftet fra chef til leiv vidar. Samma med hamburgerne.. Chef er 10x bedre og dette har statoil fått tilbake mld om =p Skjer sikkert noe i nærmere fremtid med dem.. Men har ikke hørt at kaffen har skifta? Når hørte du dette?

Skrevet
Pølsene er skiftet fra chef til leiv vidar. Samma med hamburgerne.. Chef er 10x bedre og dette har statoil fått tilbake mld om =p Skjer sikkert noe i nærmere fremtid med dem.. Men har ikke hørt at kaffen har skifta? Når hørte du dette?

Hamburgerne er jo blitt horible, de er jo ferdigstekte og varmes opp i en slags mikroovn. Fysjogfy...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...