jensemann23 Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Siden den uoriginale skjermen jeg kjøpte ikke passet særlig bra, tenkte jeg å heller pusse opp den gamle skjermen, da den kun har en liten skade i forkant. Har sparklet opp dette nå. Men må jeg lakkere hele, eller kan det bli bra å maskere det resterende som ser bra ut, og bare lakkere der det er skade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 fargen er forresten brokatrød metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 du kan prøve deg fra, uten å maskere, og etterpå polere hele skjermen med maskin, for å gjevne ut overflaten.. eller bare lakke hele opp igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Kan aldri tenke meg det blir bra iom at lakken er slitt pluss at du får et tydelig skille. Lakk er ikke så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå