Rotax8 Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 ca 1,5 dl er dødelig for et voksent menneske ved svelging.(http://www.helsebiblioteket.no/Forgiftn ... /11093.cms, her er 30 ml nevnt som nok mengde for å bli forgiftet...) I dampform mindre mengder. For oss som jobber på verksted er det krav til dusj osv som øyeblikkelig hjelp ved utsetting for damp... Forøvrig til trådstarter: Her finner dere noen retningslinjer, samt en del gode tips om forumet som kan gjøre forumhverdagen enklere for deg. 1. Noen få retningslinjer: 1. Fornuftige trådnavn/overskrifter - Forsøk å skrive fornuftige og fortellende overskrifter på tråder dere lager! Hjelp!! eller lignende sier ingenting om hva du vil ha hjelp med. Det gjør at mange unødig må klikke seg inn på tråden din, samt at det ikke er sikkert at de som faktisk kan hjelpe deg sjekker den. 2. Skriv skikkelig norsk - Alle kommer ikke fra det stedet du kommer fra, så ikke alle skjønner dialekta di eller SMS-språket ditt. Prøv derfor å skrive korrekt norsk. Om det er bokmål eller nynorsk er helt urelevant. Vi har nok alle forståelse for at folk kan ha dysleksi eller av andre grunner ikke kan perfekt norsk, men skriv så godt bokmål eller nynorsk som du kan - det er godt nok for oss! ja da må jeg no sei at da sku no jeg har vorre død før lenge siden:P for så mye som min blir "damper" (ryker) har jo pusta inn maaaaasse...
Tom K Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Glykol har en litt søtlig kvalmende lukt, kan minne om liklukt
Lurven Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Glykol har en litt søtlig kvalmende lukt, kan minne om liklukt 7 Serie mafiaen vet lik lukten..
Joe Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Ved å se på hva slags biler du har hatt så ser det ut som det har gått flat pedal og herjing fra første omdreining Men over til hva årsaken er så er det nok alt nevnt, topp eller toppakning. Kjør uten kjøleveske, er kaldt nok i finnsnes uansett. hehe. bmw var nok ikke ment laget til råning vettu . Tror veldig mye på at det er toppakning eller sprukket topp.
Kimmit Racing Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 hmmm...tåpelige svar etc her...men trådstarter burde bruke penere ord om han skal få hjelp syntes jeg. her er det bare og skru av topp,ta en trykktest på den og skru på igjen om den er tett
Ballder Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 hmmm...tåpelige svar etc her...men trådstarter burde bruke penere ord om han skal få hjelp syntes jeg.her er det bare og skru av topp,ta en trykktest på den og skru på igjen om den er tett Burde vel bytte pakningen også da?
Rotax8 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 sorry for den ubegagen men va gåen topp å litt div.
Rotax8 Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Husk nå på at E32 bare er en litt stor E34 da hehe en e34 på steroida:P
Rotax8 Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 Snowdrift i finnes på kald motor er ikke bra må kjøre 3 mil før å kåmme tel finnsnes;P D e arti å har snowdrift på finnsnes, alle hiv seg ætter meg når eg hiv meg rundt:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå