Meento Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Finnes det noen BMW entusiaster som kunne tenke seg å være med å finne en plass man kan leie for å stå å skru sammen? Det er jo mye gøyere å stå en gjeng å skru
Dirty Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 bor i mandal . men kr.sand e ikke langt så ja..
wabby Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Det har jeg prøvd å få til i 2 år... Har gitt opp, er dyrt. Men igjen, så har jeg kjøpt hus med garasje (kun for en bil, men den er ganske dyp ). Den skal nok rigges opp med godt verktøyskap, kompressor og mer Dere får leie min når dere må skru. hehe
Dirty Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 HEhe garasje har jeg dobbel å greie. men alltid gøyere å skru sammen og banebilen trenger en garasje da 328 alltid står i den andre
Meento Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Prøver å se om jeg finner garasjer. Mulig jeg har en dobbel garasje for hånd. Hvis jeg får huset jeg muligens skal leie.
wabby Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Bare å holde oss oppdatert Jeg fant et stort tomt lager engang som var eid av forsvaret, men de ga det bort til private da de ikke ville bruke mer ressurser på det. Hadde jeg vært tidligere kunne vi leid det billig. Nå ville han private IDIOTEN, leie det ut for 20.000 i mnd. Dette er snart 1 år siden og det står fortsatt tomt.
///Mysild Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 hmmmm... jeg er entusiast! men har dobbel garasje og det meste av verktøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå