Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser ut som ett fint utgangspunkt gitt. Har M-Tech 2 front liggende. Ny med monteringsdetaljer og alt. 2000 kr + frakt.
Hmm, 2k er litt mye for meg akkurat for øyeblikket, men visst du har den om 1 mnd, så tar jeg'n.. ;)
  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

M-tech II er utetvil det fineste du får til E30. :-) Fint utgangspunkt, flott bil! Hvorfor ikke M42B18 (318is) motor? Bare lurer er jo ikke så mye arbeid med ombygg da. Men men bra planer:-)

Skrevet
M-tech II er utetvil det fineste du får til E30. :-) Fint utgangspunkt, flott bil! Hvorfor ikke M42B18 (318is) motor? Bare lurer er jo ikke så mye arbeid med ombygg da. Men men bra planer:-)
Ja, finnes ikke finere.. :) Hmm, blir nokk anna motor etterhvert, men må nokk vente til jeg dimmiterer.. :)
Skrevet

ser ut som du har et bra prosjekt gående på her :)

bilen så ut til å være et godt utgangspunkt..

Stå på!! :D

Skrevet
ser ut som du har et bra prosjekt gående på her :)

bilen så ut til å være et godt utgangspunkt..

Stå på!! :D

Takk for det du! :) Venter for øyeblikket på penger til deler.. :)
  • 1 month later...
Skrevet

Da er det en stund siden update her.

Har gått 8 uker vakt i strekk nå, uten en dag fri.

Men nå blir det hjemreise 4 mai, da blir det forhåpentligvis montering av ny topp, så jeg har kjørbar bil. Div smådeler på vei i posten som skal monteres. Visst alt går etter planen, så blir det nedpussing og lakkering av bilen, har fått pris osv på lakk, som er overkommelig. Lakken blir da Sterling Silber, kanskje 2 delt, altså med svart tak, panser og koffertlokk. Men har ikke bestemmt meg helt på den kanten enda. Men Sterling Silber blir det ihvertfall. Har også vært i kontakt med Claus i Felgen-Garage.de ang Hartge felger. Så går fremover selv om ikke alt for mye er blitt gjort. Blir større update med bilder i begynnelsen av neste mnd.

• 3 weeks later...
Skrevet

Da får vi ta en liten update her! :)

Har da fått pakken fra Koed.no, samt toppen jeg kjøpte av Jan Erik her på forumet. Som det var veldig mye mer jobb på enn han sa men..

Har også fått montert lyktelister, og topp blir fiksa og blir forhåpentligvis montert iløpet av helga..

Pakken fra Koed og Jan Erik!

ua2hzsgh69g69j0kewtr.jpg

Toppen, som jeg må bytte ut 2 ventiler og 1 bolt på!

sicm1c8lymbtaagghfo6.jpg

Front, med nye lyktelister!

lhkno50sw1y7ex3md1y5.jpg

Kommer større update over helga!

Skrevet

ser også at du har en suzuki zr50 sl stående.en sånn har jeg kunna tenkt meg igjen skjønner du.(hadde en for 15 år siden)intressert i og selge den?evt bytte mot nå stæsj til e30??

Skrevet
ser også at du har en suzuki zr50 sl stående.en sånn har jeg kunna tenkt meg igjen skjønner du.(hadde en for 15 år siden)intressert i og selge den?evt bytte mot nå stæsj til e30??
Nja hva slags stæsj har du a? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...