///Grandalen Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Heisann! Da tenkte jeg og starte litt smått med prosjektet mitt. Har altså en 89 mod E30 som jeg vil ordne litt på. Dette blir nokk ett prosjekt over tid, pga jeg bare er hjemme 2 uker i mnd. Skal ikke være lett å være forsvarsmann.. Men jeg kommer ihvertfall til å oppdatere så ofte som mulig, bare å smøre seg med tolmodighet.. Planene til nå er som følger: - M-Tech II - Lakkere. (sterling silber) - Effektanlegg. - Powerfilter. - Senking. - Nye felger. - Sorte DE. - Nye baklykter. Helrøde. - Sportsratt. - Skinn Interiør. Så får jeg jo bare se hvor mye av dette jeg klarer å fikse. Har ihvertfall planen er klare, men som sagt, lite tid og begrenset med penger er surt. Men skal få gjort så mye som mulig på ønskelisten min.. Mvh Kim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Bilen så ut som et godt utgangspunkt ihvertfall. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Jo takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Så ut som et bra utgangspunkt. Veldig bra planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Dette kan bli flott med et såpass bra utgangspunkt Blir du skikkelig opprådd så har jeg et Momo Race sportsratt med boss til E30 som kan selges ved et greit bud Uansett, lykke til videre med prosjektet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 såg bra ut:) Men m3 styling på facelift? etter min smak er ikkje det det fineste. men lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Dette kan bli flott med et såpass bra utgangspunkt Blir du skikkelig opprådd så har jeg et Momo Race sportsratt med boss til E30 som kan selges ved et greit bud Uansett, lykke til videre med prosjektet! Hvor mye kunne du tenkt deg for Momo rattet? Jo takk for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 såg bra ut:)Men m3 styling på facelift? etter min smak er ikkje det det fineste. men lykke til Nei tenkte litt på det, og fant egentlig ut av at jeg vil gå for M-Tech styling.. Men hva tror dere ser best ut? M-tech 1 eller 2? Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 jeg liker best m-tech 2, men sånn jeg har forstått det så er du heldig vist du finner det til salgs, å det koster vist en god del, m-tech 1 på en facelift er vel også feil vei å gå. men det er jo din bil. lykke til videre med prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Hmm, ja.. ''/ Får vel barew se hva jeg finner ut av.. Ønsker ihvertfall en clean look, ikke no over styla greier.. ^^ Hva syns folket om cleaning av emblemer på bakluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Hvor mye kunne du tenkt deg for Momo rattet? Rattet selges ikke for mindre enn 800,- inkl. E30-boss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Ok, kan du slenge ut ett bilde av rattet? Sitter på penger nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Se her ja! Dette blir veldig tøft Blir denne ombygd til 325 eller? Hvilke felger skal du ha? Ville gått for sota baklykter jeg Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Se her ja! Dette blir veldig tøft Blir denne ombygd til 325 eller?Hvilke felger skal du ha? Ville gått for sota baklykter jeg Skal følge med her Denne blir mest sannsynlig byggd om til 325 ja.. Så sant jeg finner en motor til en rimelig penge.. Har noen BBS RS felger på hand, men er ikke akkuratt billige, så får bare se.. Visst ikke blir det nokk mest sannsynlig Brock B1 eller Borbet.. Jo tror nokk jeg går for sota.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå