Reset Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Da har e30 min fått ett merkelig fenomen Når jeg har vært ute å kjørt, å stopper bilen. Så lyser parklys og baklys på sjåfør siden. Er det noen som har vært borti dette før ? Er den lysbryteren som begynner og får det tro ?
D.Toft Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 på noen modeller, så kan du ta blinklys hendelen og sette den ett hakk lenger ned, slik at dette skjer. har du rørt hendelen? ellers så er det nok lysbryteren eller evt releet som kødder seg.
Reset Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 ja, du tenker på mer som parklys, om man står langs veg kanten? Nei, har prøvd å flytta på hendelen. ingenting skjer.
Fliid Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Går via unloader relè, hmm, om jeg ikke husker feil. Skjekk skjemaer over det elektriske. Ligger forøvrig på samme sikring og dermed samme krets på printkortet til sikringsboks. Problemet begynner nok å åpenbare seg ved en spenningskontrollering samt relè og sikringsboks splitting.
Reset Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Unloader relè ? Hvor er det plassert. jeg kan ikke tysk
Reset Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Når jeg prøvde nå. Så lyser det ikke lengre. Håper det har forsvunnet nå da. og ikke kommer tilbake.
Reset Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Problemet kom tilbake. Jeg prøvde og skifte bryter. Men det funket ikke det heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå