Yngvejos Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Jeg ønsker å kjøpe standardfjærer, eller m-techfjærer bak til e34 touring.
M3 Yngve Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Kan få hele nivå regulerings demper å fjær for 750,- kr Ståt på 525 93 turing. Funka helt fint de.
Yngvejos Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Er det mye som skal til for å bygge om til nivåregulering? Jeg kunne godt tenkt meg hele systemet isåfall.
M3 Yngve Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Er det mye som skal til for å bygge om til nivåregulering? Jeg kunne godt tenkt meg hele systemet isåfall. Det er det, må ha servo pumpe, alle slanger, beholdere, sikkert mye el og masse "knot" for så lite. Men tenkte du kunne prøve disse uten noe sånt på, blir de ikke bra, så kasnje du kan bruke bare fjærene. Har servo pumpe, beholdene og div. Kan sendes for 1000,- kr + frakt.
Yngvejos Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Ok. Da er det ikke så interessant. Jeg har nye sportsdempere bak, så jeg vil helst ha fjærer som passer til dem.
M3 Yngve Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Ok. Da er det ikke så interessant.Jeg har nye sportsdempere bak, så jeg vil helst ha fjærer som passer til dem. Trodde de fjærne var "like" jeg.
Yngvejos Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Etter hva jeg har forstått, er det forskjellige fjærer med og uten nivåregulering.
Yngvejos Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Bumper denne. Sportsdempere bak er også interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå