AlXz Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Har 325 anlegg med stort avlangt utblås bak.Ett stort rør hele veien bakover isteden for to som 325 orginalt har. (Skal nok passe fysisk på 320 dette tror jeg). Bilder kan fikese ved ønske Ok var egentlig ute etter bare bakpotta, men kom med bilder skal jeg vurdere det Bakpotta her passer ikke på det fremre anlegget ditt... Men bilder skal fikses ja.. Her kommer bilder Her har du sammenligning med orginal anlegg. Merket er Simons ser det ut til
Simen! Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Se der ja! Å prisen på dette da med frakt?? har ikke pengeboka full akk nå...
AlXz Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Se der ja! Å prisen på dette da med frakt?? har ikke pengeboka full akk nå... Usikker.. Hva frakt kommer på har jeg ingen aning på. Er jo litt lengde og vekt.. Tar pris på pm
Simen! Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Vi får gjøre det, men som sakt har ikke pengeboka full..
thagen2 Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 sjekk ut xtremecar.no de har simons anlegg til 3200kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå