Gå til innhold

E36 Lykter og Blinklys

sdfdsfds
 Share

Anbefalte innlegg

Holder på å fikse opp en E36 Coupe.

Sitter å vurderer åssen lys jeg skal ha på den.

Tenkte Hella Lykter med ettermontert Xenon Foran

hella2.jpg

Disse blinklysene

7947.jpg

Disse sideblinklysene

34080.jpg

Tåkelys

33950.jpg

Og disse baklyktene

43171.jpg

Hvordan tror dere dette blir på en Svart E36 Coupe?

Noen som har noe bilder av disse tingene på bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva liker du selv?

Er vel det som hovedsaklig er viktig.. Ikke hør på teite konservative folk som megselv..

Dersom du liker chrom og led så synes jeg ikke det skal være noe i veien for å bevege seg mot den stilen..

Mitt nyttårsforsett er å være mer åpen mot alternative ting på bil.. forumet er for alle. Kanskje fler av dere burde ha det samme? Det kan være svært åpenlyst at ting ikke passer inn, men må alle ha m-tech og originalelykter foran og rød/hvite bak da? Må vel kanskje gå an å få lov å lage seg en stil, istedet for å påtvinges en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt enig med frontlyktene, men synes ikke de originale heller er noe spesielt pene. LED sideblinkene synes jeg ser litt tøffe ut, men er litt usikker på om det blir fint.

LED baklyktene synes jeg ser veldig fine ut. Er ikke noen som har bilde av disse på bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LED baklyktene synes jeg ser veldig fine ut. Er ikke noen som har bilde av disse på bil?

Jeg har hatt de lyktene i et par år nå, og er godt fornøyd. Ville ha LED uten å bli harry... Fant et par bilder, ett for nærme og ett for langt i fra, men bedre enn ingen :)

ma5swriclkp9esjbg1jm.jpg

am07l8hver7rykm00jmi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min generelle oppfatning er at mange ikke liker disse lyktene. Personlig synes jeg de ser veldig bra ut, har hatt frontlyktene/blinklysene/baklyktene på e36 cab'en jeg hadde, helt supert spør du meg. Uansett, gjør hva du selv synes ser penest ut, og ikke glem aut. høydejustering og lyktespylere om du ettermonterer xenon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt de lyktene i et par år nå, og er godt fornøyd. Ville ha LED uten å bli harry... Fant et par bilder, ett for nærme og ett for langt i fra, men bedre enn ingen :)

Så veldig bra ut med de lyktene, blir nok de på meg åsså da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sånne lykter med xenon selv, syntes det er pent jeg.. Er i hvertfall veldig fornøyd med de.. Har foresten også nesten like blinklys, og grøfte lys... Inpro begge deler!! Fornøyd med de også, utenom at ene blinklyset er fult i vann. Men får nytt!

Kan se om jeg finner b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...