Dr_S Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Som alt annet, så har BMW også en "mote" greie... Kromlykter var vel på topp sånn ca. i 2003 og nå er det ganske ut. Har inntrykk av at sorte innsatser er det som fenger mest i disse dager. Ang. de Hella lyktene med xenon, så er de horriblet dyre og prisen kan ikke forsvares spør du meg. Kjøp deg heller org linselykter, sett i CCFL ringer og kjøp et xenonkit til under 1000-lappen.
skrape Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Jeg har mørk grønn coupe med samme type lykter som du nevner i første post, og det kler bilen veldig bra Alle bmwer må ikke se like ut, og ha frontlykter med mørk bakrunn og sotede grøftelykter...
vetu03 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Som alt annet, så har BMW også en "mote" greie... Kromlykter var vel på topp sånn ca. i 2003 og nå er det ganske ut.Har inntrykk av at sorte innsatser er det som fenger mest i disse dager. Ang. de Hella lyktene med xenon, så er de horriblet dyre og prisen kan ikke forsvares spør du meg. Kjøp deg heller org linselykter, sett i CCFL ringer og kjøp et xenonkit til under 1000-lappen. Er ikke så ille pris om du kjøper fra koed eller usa da... Men prisen på gs er jo helt sinnsvak..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå