venbus Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 er ikke sikker. kjøp bilen min i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Nokken som veit kor en får kjøpt dinne stylinga? Linker hadde vært flott http://www.runehansenmotorsport.com/photo_album8.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 disse kitta er beregnet til motorsport å har ikke rette finish til gatebil i de heletatt.. alt for grovt støpt og tilpasset.. det vet jeg. for jeg har nemmelig kjøpt bakskjermer og sideskjørt der.. dette er foresten til salgs.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trd Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 slik som dette er bilen nå. dette er for ca en mnd siden da vi satte den på vinterlagring den kan gå for 30 tusen ved hurtig handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Røssland Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 hadde kjøpt den jeg, hadde jeg ikke bodd så langt vekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 SOLGT I GÅRKVELD..... NÅ SKAL DEN RESTAURERES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Grattis med salg Noen her inne som kjøpte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Faen.. Jeg som skulle spørre om du kunne selge dørsidene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 ha da uansett ikke solgt dørsidene.. de va da trekkt opp i samme stoff som setene å var råe.. det trekkte opp verdien på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trd Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 og nå er bilen blitt delebil.. uff å uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Bilen er da ikke blitt dele bil, en på svorkmo som eier den nå. Kommer nok på veien denne igjen trass alvorlige rustangrep:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36touring Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 kommer nok på veien igjen denne ja, men jeg må nok ta noen kvelder med rustsveising først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Hey. sopass ja. de va jammen godt å høre.. de var såfall domt viss den skulle ende opp som delebil. legg inn bilder på hvordan det går med prosjektet da.. en del kvelder med rustsveising må nok til ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Blir RC bil dette nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå