FeE Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Hei, bare lurte på ca hva jeg kunne fått for bilen min. Er en bmw 320 E30 1989 mod, 2 dørs. Gått 225000, royal blue metallic. Var endel rust på den, men det meste er nå sveisa, er bare litt igjen i hjulbrønnen bak. Hvor det har sprekt litt. (se bilde) Den er senka 60 - 40 med papirer på dette. Ikke godkjent. Den må eu godkjennes, har hatt den inne og var ikke store manglene. Men vet ikke om jeg har tid til å gjøre det. Av feil var det; Slark på rattkryss Rust i støtdemperfeste bak - Sveisa Bytte diverse pærer Godkjenne senkesettet
Lars89 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Bilder (av eksteriør og interiør) sier MYE mer enn ord. Høres ut som en bil til 20 lapper, men vanskelig å si uten bilder...
FeE Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Er ganske strøkent m3 skinn intriør. Prøvde å legge opp noen bilder istad, men det så dårlig ut
Lars89 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 #Trykk på "bla igjennom" #Finn bildene på PCen #Trykk på "start upploading" #Kopier den øverste linken inn i innlegget. Er ikke så vanskelig
FeE Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 #Trykk på "bla igjennom"#Finn bildene på PCen #Trykk på "start upploading" #Kopier den øverste linken inn i innlegget. Er ikke så vanskelig Gjorde det, men de kom ikkje med gitt Kommer noen i morgo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå