Fixfax Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Hva som helst, bare den går bra, pris bør ikke overstige 20.000kr. Om det overstiger 20.000kr må handel vente, eller så må fi få ordnet med delebetaling, da jeg bare har 20.000kr på hånda. Motoren bør være så og si startklar Si fra om du har noe. Turbo, snik turbo, høykomp alt er av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Har en s38b36 liter dette er jo topp til e30 skrik ut vis int!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Pm svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 til topps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 opp igjen hehe, kan bare si det med engang, ser ikke for meg at jeg kommert til og kjøpe v8er eller v12er, ja det er gromt, men er ikke reint lite ombygging heller da, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Opp en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Du har det travelt med å skaffe motor skjønner jeg ONtopic: Tror jeg ville gått for M50 var jeg deg. Er jo ypperlig motor til turbobygg, tåler MYE bank. Deler til S-motorer er svindyrt, det kan jeg skrive under på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Du har det travelt med å skaffe motor skjønner jeg ONtopic: Tror jeg ville gått for M50 var jeg deg. Er jo ypperlig motor til turbobygg, tåler MYE bank. Deler til S-motorer er svindyrt, det kan jeg skrive under på. Hehe, skulle jeg hatt S skulle jeg kjørt vanlig sugis, og ja begynner og haste litt 1. Når jeg ikke finner noe blir jeg frista til og kjøpe andre grom deler 2. Mista lappen i 7mnd så muligheten til og gjøre noe som var litt gromt med godbilen, får den tilbake i april, og da vil jeg at det meste skal være klart hehe 3. begynner og gå lei av og leite, leita i så og si 4 mnd M20 og M50 er gromt ja, vurderer alt som sagt, bare at jeg ikke er hypp på store ombygginger siden jeg gjerne vil ha den klar til april, og da nytter det ikke med svære ombygg som man hele tida kiler seg fast på er debutant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 har en m50b20 150hk, blir greit med hk hvis man slenger på turbo , ikke så vanskelig å få ned i e30 heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=101226 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå