325ixx Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 hva er det som oftest ryk på m20/b25 før 9/87 som er godt under 200 000? svakheter?
ehrnst Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 fint lite jeg kommer på i første omgang. er vel ingen vanlige feil som er typisk for den motoren. registerhavarier osv har jeg sett et par ganger men det er som regel vedlikeholdet/mange eiere som medfører liten serviceinformasjon. opplever nesten disse motorene som skuddsikre om de blir vedlikeholdt og kjørt varme
Yngvejos Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Bytter du registerreim, vannpumpe, tennplugger, olje og oljefilter så er nok motoren din trygg en god stund til.
325ixx Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 flott og høyre maskina mi ha berre gått 135 000 Skal ta godt vare på den, den bruker ca 1 liter med castrol magnatec del-syntetisk 10/40w på 10 000km er det normalt på disse motorene?
Fliid Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Innenfor BMW sine grenser er det ivartfall, men var nå litt i overkant av normalt. At den svetter litt mer enn nrmalt hadde ikke forundret meg. : ) Tilbake til motoren, det er svært lite som pleier og ryke på en M20! Knall motor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå