NA Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Noen som vet eksakt hva som er forskjell på panser til e-36 coupe og sedan? Dette gjelder før facelift, 92mod.
marararius Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Coupè panser har vel riller oppe ved frontruta.. Eneste jeg vet. Er ikke sikker på størrelsen, om det er samme..
NA Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Ja, var noe sånt jeg lurte på om selve yttermålene er like. For om det passer går det alltids ann å få laget det lille som evnt er forskjell
opt Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Hvorfor ikke bare kjøpe et brukt panser som passer?
-Erik- Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Ytter måla er forskjellige! Begge veier tror jeg.
NA Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 grunnen til at jeg lurer er at jeg har 2 stk sedan panser, men skulle bytta panser på en coupe. har ikke noen coupe på gårdsplassen akkurat nå, så får ikke sammenlikna Ser på delenr. at skjermene er forskjellige også så da passer ikke dette overens. Men ellers skal hele trynet være likt etter delenr sammenlikning. Skal nemlig bygge opp en coupe som har hatt et litt kjedelig møte med en lyktestolpe he he. heldigvis ikke min bil
PenguiN- Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 coupe skjermene er iallefall lengere og litt lavere enn sedan skjermene. noe som tyder på at panseret er lengere på coupèn, men mer enn det vet jeg ikke..
BreitBau Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Ja og jeg tror også det blir helt feil inn mot vinduet..
NA Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Yes, enig med de fleste her. Får bare skaffe et coupe panser
dreaz Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 du må ha til cupe ja.. kan skaffe nytt cupe panser viss int. pris finner jeg mandag. pm viss int
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå