Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg bodde i Vestfold engang kunne det være ekle forhold selv om det ikke var mye snø. Bilen stod en uke med vekselvis pluss, minus, regn og snø om hverandre, og bilen ble forvandlet til en iskrysser. Pansret med 3 cm stålis over det hele. Bare å vente på mildvær da...

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bodø 4/1 09 var det ny snø med hard trakket snø under :roll: veldig kjekt med antispinn opp disse bratte bakken hos oss :D men kjenner jeg skulle ha hatt nye vinter dekk :( men mest sannsynlig den siste vinteren jeg bruker den året rundt! 8)

Skrevet

Sørpete ruglete tildels utrivelige forhold her om dagen. Veldig vekslende.

Når jeg bodde i Nordland og Nord Trøndelag var jeg mer eller mindre vant med stabilt godt vinterføre, som jo faktisk er veldig behagelig å kjøre på.

Noe som irriterer meg er all saltingen de har bestemt seg for å bedrive :evil: Skaper i mange tilfeller bare dårligere kjøreforhold. Skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal ha bar asfalt året rundt. Vi bor i norge :roll:

Skrevet
Bare koselig med snø, hehe, her er forresten et bilde av godværet sist jeg kjørte over en fjellovergang i valdres området.

d13x39ypsxsnr9a5v3i9_thumb.jpg

Høhø, wabby

This is an everyday sight in Norway.

Det var veldig god sikt i forhold til det jeg hadde over Filefjell på fredag. Noen ganger var det som å kjøre inn i en sekk :)

Var ellers ute og kjørte rundt på mindre trafikerte strekninger her i Bergen natt til lørdag. Bare kos med ubrøytede veier :)

Dog var det ikke slike mengder snø som i Trondheim.

Verre er det at det gikk over til regn, for så å fryse på igjen neste ettermiddag. Typisk Bergensk vintervær :/

Husker en vinter i Moss for noen år siden. Da hadde jeg minst en halv meter snø på biltaket en morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...