OleTommy Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 noen som har erfaring med datasprut på s38? hva trenger man? kan de orginale coilene brukes eller trenger man et annet tenningsystem? mvh ole tommy
Øyvind L. Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Kommer helt ann på hvilke type dataspryt du kjøper. Motec sitt sprut bruke alt det orginale. Bytter bare pluggen til hjernen. Andre sprut må ha nye følere og ledninger osv.
E36Cab1 Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Mente Haltech og/eller Autronic kunne bruke noen av de org giverene eg?
336mik Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Megasquirt bruker mange av de orginale følerene også,og i forhold til hva som er nevnt over her(spes motec),så havner megasquirt i en helt annen prisklasse. Eneste jeg kommer på i farta som må "addes" på en MS er vel triggerføler og innsugstemp(koster vel kanskje rundt 1 tusenlapp). Og bare ved å selge luftmengde måleren til denne,så har du vel allerede penger til det "ekstra" du må ha.
ehrnst Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 diyautotune.com, extraefi.co.uk og mange andre. tror kansje jeg ha skjema for s38 og, kan sjekke, men du får plug and pray og
D.C.V Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Hva oppnår man med datasprut på en orginal S38B38?
OleTommy Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 trenger vel ikke mer en trigger og kam giver? er det noen som vet hvordan orginal tenninga funker? er det tenningsmodul i hjernen? hadde håpet på og slippe kople opp nytt ledningsnett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå