TSL Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Komplet bakstiling med skive bremser. bra klosser og skiver. nye brekviere.nye powerflexforinger i bærearmene og traversen. de nye delene er kjort med 300 mil bud over 1500kr SOLGT nye bærearmer forran med nye exentriske powerflexforinger. kjørt 300mil bud over 1200kr alu traversforinger og diff foring. nye aldrig montert. bud over 1200kr ac-schnitzer justerbart stabstag forran , foringer 1250kr har også org 325 stabstag f+b bud 3 bakdører til touring 100% strøken bakluke til touring jeg sender deler mot at kjøper betaler frakt DELENE MÅ BORT GR PLASSMANGEL. ta kontakt på pm er lite her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Trenger den høyre fordøra di hvis den er 100%rustfri. Pris på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 400+frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Kan være aktuelt det men er den 100% rustfri eller er det litt småkjeks som det ofte er på undersiden av døra? Fint om du kunne lagt ut et par bilder av døra Hvordan er det med frakt til Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 det er ikke noe smp kjeks i underkant. den er 100% strøken, frakt til oslo ordner jeg til en grei pris.hvis du kan hente den på en terminal. døra står hos x kerringa og jeg har ikke kamere men skal se hva jeg kan få ordna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Bra! Kan hente den på en terminal skulle jeg tro Send meg nr ditt på en PM så ringer jeg deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 har også rustfri bakluke til touring. 700kr+ frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 homp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 host Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Farge er det på bakluka??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå