Fixfax Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Ønsker og bytte 2 stk 99.8% strøkne sports stoler fra e46 compact, altså med vipperygg for 2 dørs mot noen sports stoler til e30 med vipperygg, Har du noe så skrik ut de 0.2% er satt der for de veldig pirkete, ingen slite merker eller lignene, ser så og si ubrukte ut begge 2 Mvh Morgan Trenger noen sports stoler med vippe funksjon for e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Bor forresten i skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Vil du bytte vil jeg gjerne ha et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 bytte mot samme type stoler med sort rygg og lite hull i førerstolen? kan betale 500,- i mellomlegg forvørig skal disse være lette (gjelder dine og) å få inn i E36/30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Planen var og stappe disse i e30, men tror jeg heller vi ha orginale e30 stoler ^^, skal tanke på det, send bilde av hullet på pm da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Pris på disse? Hadde vært interessant å hatt i E36'n da mine vanlige skinn begynner å bli litt slitt.. Holder til i Skien sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Vil ikke selge før jeg har noe annet på hånd i allefall, tar imot bud også, men bytte er mest aktuelt, kan også byttes i universale sports stoler, bafre dem har vipperygg. får jeg et bra bud går de, får jeg ikke noe bra bud stapper jeg de i e30n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 er det m-tech du er ute etter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 mtech eller m3. er jo bare og komme med forslag også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 har m-tech med vippe rygg det ene er fint det andre er det litt hull i trekket du sende deg bilder imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Søk på skinnstoler, tråden min ligger på deler selges med bilder! er forøvrig også varme (nye elementer) i mine, det er det kanskje i dine og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Tror da det skulle være varme i dem har ikke kikket så nøye, fokk dem og tok dem inn i kjellern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Noen som har pene sports stoler til e30 so vil bytte? tar også imot bud nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 til side 1 igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Ingen som er hypp på gode stoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå