Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
byr 500

Beklager OT, men klarer ikke dy meg: Hvordan i all verden har du skamvett nok til å gi søppelbud på ett og alt, mens du samtidig forventer at folk skal betale gull og grønne skoger når du skal selge noe?! Har sett i en rekke salgstråder at du utelukkende satser på denne taktikken, og jeg synes det grenser til å være direkte frekt.

Skrevet

Ok. 800! til deg cato. nå er ikke 500kr skambud på noen dekk. som koster rett over 1000kr nye i butikk og ikke duger på bmw i det hele tatt da..

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
Ok. 800! til deg cato. nå er ikke 500kr skambud på noen dekk. som koster rett over 1000kr nye i butikk og ikke duger på bmw i det hele tatt da..

frekk nok til å fortelle hva andre har betalt også... idiot

sorry for ot til selger

Skrevet

Kan opplyse "eksperten" om at jeg har kjørt på samme dekk i samme bredde (men 60 profil og 16") På en E39 i 2 vintre nå og det er absolutt et dekk som duger på BMW! -Spesielt på is! Er bra på snø og asfalt, greit på slaps, men kunne hatt bedre vannplaningsegenskaper (akkurat som piggfrie dekk generelt som er gode på is)

• 1 month later...
Skrevet

bump!

jeg har 2 stk helt nye michelin maxi ice piggfrie dekk med dim. 225/45 17" til salgs fortsatt pga useriøs kjøper send pm viss interesse

har også 2 helt nye kenda 235/45 r17 sommerdekk 1500 ell bud (nypris var 2000)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...