Jørgen-Fastbmw Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Stilig prosjekt ! så det var god passform på delene fra rune hansen ? lurte på å kjøpe bakfanger og sideskjørt av han nemlig..
ragua Skrevet August 19, 2009 Forfatter Skrevet August 19, 2009 Stilig prosjekt ! så det var god passform på delene fra rune hansen ? lurte på å kjøpe bakfanger og sideskjørt av han nemlig.. Bakfangeren har jeg bare hengt på og sett på øyemål, men den såg egentlig veldig grei ut ja. Sideskjørtene er nok de som har dårligst passform. Mye sliping og makking til for å får dem riktig. Så tar det jo endel uker før du får delene med Rune, men det må du bare regne med. Han har veldig mye å gjøre og liten tid. Men prisene er jo meget meget gode, så i mine øyner er det verdt ventetiden om du ikke har noe hast. Jeg bestilte delene i mai og fikk dem tidlig i august.
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Hehe, soppas lang ventetid ja.. Han sa til meg på telefon att ventetiden blir mindre utenfor "sesongen" så om vinteren er det vel kortere ventetid..
ragua Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 Hehe, soppas lang ventetid ja.. Han sa til meg på telefon att ventetiden blir mindre utenfor "sesongen" så om vinteren er det vel kortere ventetid.. Det er nok godt mulig. Gjort litt i dag også.
ragua Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 Liten mini update. Dagene går til pussing og sparkling. Håper på å få den klar til folie om noen uker. Ellers har det vært høst rengjøring på lokalet og plutselig hadde jeg virkelig plass til å boltre meg på. Planen fremover er å holde ting litt tett til brystet. Vil ikke at folk skal gå lei av prosjektet før jeg ferdig.
ragua Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 Noen bilder kan vi vel legge ut. Fikk en fin melding fra 325ti om at det var komt en pakke til meg! Felgene ble levert rett til han jeg bruker som lakkerer som skal legge klarlakk på dem. Godt med gode venner som hjelper til med sparkling og pussing! Er DRITLEI! Digger stuket som begynner komme frem på bilen! Da begynner vi endelig å se enden på pussinga og jeg håper på at fyller blir lagt på i starten av neste uke.
NiklasJa Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Utrolig kult prosjekt! Sitter vel som ett skudd på veien når du blir ferdig Driver å snuser på samme skjermene som du bruker. Er det slik å forstå at passformen var bra (ikke perfekt) på alt bortsett fra sideskjörtene?
ragua Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 Utrolig kult prosjekt! Sitter vel som ett skudd på veien når du blir ferdig Driver å snuser på samme skjermene som du bruker. Er det slik å forstå at passformen var bra (ikke perfekt) på alt bortsett fra sideskjörtene? Passformen er grei. Skal du ha den 110% så skal du jobbe noen timer.
ragua Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 Kompis har funnet ut at bilen skal hete X-Factor siden jeg bruker å se på programmet på TV. Noe som tydeligvis ikke er så populært. Ellers har jeg lagt grunning på stort sett hele bilen. Bruker DuPont grunning men ble ikke overbevist. Men tror mye ligger i billig sprøyte jeg brukte.
325ti Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Hehe, ja det va nokke gassa i omløp i gangen min etter dinna episoden;P Men, det må vell til. litt løsemiddel har aldri drept nokken....eller.... Bli artig til slutt ditte her. venta bare på beskjeden om og begynne og bygge skikkil motor no anunds1;) Var forøvrig spennende og legge grunning uten maske og avsug;P skjønne du blei litt øsen av og ta rsten av bilen. hehe.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Detta blir bra ! du skal kjøre med MO6 du og ja, var planen min og det.. men no blei eg usikkker siden du skal ha det
ragua Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 Detta blir bra ! du skal kjøre med MO6 du og ja, var planen min og det.. men no blei eg usikkker siden du skal ha det Er litt oppbrukt ja men var det eneste som var brukendes med lavt innpress.. Vurderte også KT1 men ble for dyrt.
325ti Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Va og pussa litt i stda Ragua, Bli knall ditta her. men tror vi må gå over litt og sparkle så smått ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå