Gå til innhold

Stig's BMW E30 316 til 327 med M3 EVO skjermer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det her? :D

Jeg har fått på alt av bredding ol jeg også nå, utenom C-stolpen og bagasje!

Forresten, frontfangern min går utover på siden, har du noe triks for å få de inntil karossen igjen? Hva gjorde du liksom?

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvordan går det her? :D

Jeg har fått på alt av bredding ol jeg også nå, utenom C-stolpen og bagasje!

Forresten, frontfangern min går utover på siden, har du noe triks for å få de inntil karossen igjen? Hva gjorde du liksom?

Hatt noen late dager. :)

Angående frontfangeren så stripset jeg den til posisjonen den skulle være og lot den stå sånn en god stund. Siden glassfiber er et "levende" materiale så former det seg etter hvordan det står. Om det får stå i den posisjonen du vil ha det en stund så blir det værende sånn også. :)

Skrevet
Late dager er greit det også! hehe..

Ah! Da lærte man noe nytt idag også!

Du får frese på litt, er spent på bygget ditt jeg!

Blir en lang dag i morgen, men er stort sett ferdig utvendig med bilen. Venter bare på litt cash til foliering av bilen.

I morgen blir det diverse interiør tjafs. :)

Du må fyre i gang en prosjekt tråd du også. ;)

Skrevet

Har en jeg! Er bare ikke liv i den! hehe.

Jeg er ikke noe god til å ta bilder, har ett sugent kamera, å jeg er ikke veldig super-kjapp, så intressen er vel ikke gedigen, dessverre.

Men kan jo ta en liten update! hehe

Skrevet

Ikke så mye som ble gjort i dag egentlig. Ole hadde lakka nålene i intrumenta røde. Oppheng til bakfanger ble mekka til. Noen kjøleslanger ble festa. Og resten av tida rydda jeg litt rundt bilen. :)

IMG_5399.JPG

IMG_5400.JPG

IMG_5406.JPG

IMG_5408.JPG

IMG_5409.JPG

IMG_5410.JPG

IMG_5411.JPG

• 1 month later...
Skrevet

IMG_5422.JPG

Hatt noen timer på lokalet i dag. Fyllt opp med bremsevæske og sjekka at håndbrekket funka. Noe det virkelig gjorde. :P

Ellers har Heen tatt frem voltmeteret sitt og vi har begynt koble opp startsystemet på bilen. Noe som ikke var så enkelt. :P Om noen har gjort dette eller har koblingskjema så er jeg veldig intr. :)

Skrevet

Ble noen timer på lokalet i dag også. Fikk laga hull der bensinpåfyllinga skal være. Samt kobla sammen tenninga til bryterne men står igjen med 4 kabler jeg ikke vet hva er.

Det er de 4 små på det orginale brune runde koblingstykket på rattstammen.

2 av dem går inn i blinklys/fjernlys hendelen mens dem 2 andre går videre i ledningsnettet en plass.

Noen som vet hva disse er? 2 av dem var fargekodet svart/grå og grønn/hvit. Dem 2 andre var brun og hvit mener jeg på.

Skrevet

Begynner å nærme seg nå da? Blir spennende å fyre opp maskineriet og få teste ut litt hvordan bilen oppfører seg tenker jeg ;)

Hvor er dette lokalet deres? Heen driver på enda med sin? Hadde vært morro å tittet innom en dag dere er der ;)

Skrevet
Begynner å nærme seg nå da? Blir spennende å fyre opp maskineriet og få teste ut litt hvordan bilen oppfører seg tenker jeg ;)

Hvor er dette lokalet deres? Heen driver på enda med sin? Hadde vært morro å tittet innom en dag dere er der ;)

Skriver hvor det er på PM jeg. Er ikke intr i at hele verden skal vite det. :P

Heen holder på med sin enda ja. Blir grusomt strøken når han er ferdig. :)

Skrevet

Ah, da vet jeg hvor det er. Han har sagt seg villig til å stille opp med dette voltmeteret sitt når jeg skal ettermontere grøftelys på E36'en. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...