Gå til innhold

Min 523i AC Schnitzer med div senk bilder

Ron
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heeey, morsomt å se at det finnes flere E39 med AC Schnitzer optikk i landet enn gammelbilen min! :D Hvilken årsmodell er din? Importbil?

Jge synes likevel at 100 mm senk hørtes nokså mye ut, sammenlignet med den jeg hadde. Min var senket mellom 6 og 7 cm i fronten, og så i alle fall ikke høyere ut enn din.

Hadde det vært min ville jeg også ha kostet på den faceliftlykter rundtom. Likevel, kjempepen bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig femmer! Likte de mørke lyktene fremme, men er enig i at du bør få mørke lykter bak i tillegg. Blir det ikke litt mye med 100mm senking? Det ser jo bra ut, men må jo være helt forferdelig å kjøre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, arti med positive tilbakemeldinger!! :D

Driver å ser rundt etter nye baklykter, sku gjerne hadd noen som er mørkere en originalt, men ikke finne noen jeg liker enda.

Face-lift lyktene er jo meget pene, men ikke mørke..

Det er tonete ruter på bilen, bare ikke bakruta :? dette skal gjøres

noe med under den store vår-strekken, har alt avtalt soting :)

Er en stor fan av gangster-look`n ja, lav, mørk å bred. 8)

Bilen er en 97 mod, Norsk bil.

Kom gjerne med forslag til baklys :D

Legger ved 2 dårlige bilder av interøret, det er finere nå da, M-matter osv.

eh942yaz6wk0qb73rxjh.jpg

dkl1z6hzjbyem4hvt57d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er jo ingen orginal ac-scnitzer. ACS er jo ikke bare optikken, det er mye mer... E39 ble levert med 3.2L(b28 i utgangspunkt), en ACS5 V8 og ACS5 sport som da var en M5 i utgangspunktet.

Acs har heller ikke det typisk ebay emblemet i fronten, de har dog som regel et klistermerke på fangeren som står på førersiden av bilen pluss striper på sidene, selv om dette er valgfritt sammen med klistermerket som står nederst på bakdørene. Klistermerket ditt på bakluken er også ikke korrekt mtp fargene og det ser ut som det er litt større enn det ordinære merket!

MEN en fin bil du har, det skal du ha! E39 er det karosseriet jeg liker best etter E34, likte det du har gjort med mørke lykter foran, holder på å få en kompis med en 528´ til å gjøre det samme, men virker som han er mer interessert i hella 01´lyktene!

Står eksosen din skeivt ut forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er opplakkert i Black Magic med Rainbow flakes, så merkene kan

ha flytta seg noen cm. ALT på bilen, speil, front, bak, skjørt, bakrute senker osv har den originale nedsenkinga med ACS merker i, synes

du jeg skal plukke vekk dem å?

Jeg har en NORSK 523i M-TECH BIL MED ORIGINAL MONTERT AC SHNITZER OPTIKK!!

Fornøyd?

Kan ikke du henge deg opp i tråder med E36 318i`er med M3 merke å stålfelger istedenfor da? For nå bare irriterer du!!

-Ronny-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...