Gå til innhold

Min 523i AC Schnitzer med div senk bilder

Ron
 Share

Anbefalte innlegg

Rå bil du har der! BMW skal være litt gangster spør du meg. ;) Hvordan har du gjort det med lyktene? Blir ikke lyset litt svaker slik? :)

Kompis av meg har også en 523 med original ettermontert Ac Schnitzer optikk. Forrige eier hadde visst fått det gjort hos AC i Tyskland. På hans er det små merker med "Ac Schnitzer" på alle optikk deler. Dog han har ikke det på bakluka og emblemet da.. prøver å overbevise han til å kjøpe litt mer AC snadder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rå bil du har der! BMW skal være litt gangster spør du meg. ;) Hvordan har du gjort det med lyktene? Blir ikke lyset litt svaker slik? :)

Kompis av meg har også en 523 med original ettermontert Ac Schnitzer optikk. Forrige eier hadde visst fått det gjort hos AC i Tyskland. På hans er det små merker med "Ac Schnitzer" på alle optikk deler. Dog han har ikke det på bakluka og emblemet da.. prøver å overbevise han til å kjøpe litt mer AC snadder ;)

Jo må nok innrømme at lyset er nok ikke helt optimalt, men det er overaskende bra, mere en bra nok, tenkte å fjerne sotinga om det ble noe probem nå i vinter, men det funker knall :D Det er ikke slik box-soting, er nok derfor. Takk for positiv kommentar, arti å høre at E39`n faller i smakl :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra denne,skift grillen til sort så er du dær :Dog kansje skifte eksos til 4 stusser :D ser vanvittig bra ut med M5 eksos!

Ser på Bildet over at du har ett poeng der, det såg drittøft ut med M-5 exsos! Skal undersøke om det går med ACS fangern :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den du!

Står alt bra til på FMCN?

Er du enda moderator? Har planer om Vingebil når jeg blir lei av Rx7`n, så jeg dukker nok opp på FMCN igjen :D

Jeg som kjørte denne på Våler i August :)

a6ysy3qjvji8vzouzr7p.jpg

v27a3wgqp1chw18w7ye8.jpg

vkcedptoi9qup2cqndx3.jpg

pnfx6rq1imlkhksktkuu.jpg

roon074zed18zcitprrc.jpg

-Ronny-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er opplakkert i Black Magic med Rainbow flakes, så merkene kan

ha flytta seg noen cm. ALT på bilen, speil, front, bak, skjørt, bakrute senker osv har den originale nedsenkinga med ACS merker i, synes

du jeg skal plukke vekk dem å?

Jeg har en NORSK 523i M-TECH BIL MED ORIGINAL MONTERT AC SHNITZER OPTIKK!!

Fornøyd?

Kan ikke du henge deg opp i tråder med E36 318i`er med M3 merke å stålfelger istedenfor da? For nå bare irriterer du!!

-Ronny-

Er jo uansett ikke en ACS... Men du er ikke den verste.. Er en opel her i byen som og har funnet AC-S emblem på ebay....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo uansett ikke en ACS... Men du er ikke den verste.. Er en opel her i byen som og har funnet AC-S emblem på ebay....

hehe.. så du mener at bilen min er like mye ACS som en OPEL med ACS merke? jaja.. du om det, gidder ikke irritere meg mere over deg..

Har aldri forstått meg på slike som MÅ kritisere osv,men-men, fint om du ikke poster mere i denne tråden. På forhånd takk.

Dette er forstn merke bak å fram på bilen, syns det ser bra ut jeg da :D

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33232.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...