Gå til innhold

BMWCCN ØST sine treff i vinter!"Sladdetreff" 1MARS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger til en liten videosnutt fra autoslalom Gardermoen :-).

Edit: Kom ikke med den linken men prøver igjen ;-).

Mange ledige plasser så meld dere på :-).

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hvordan blir det med dette treffet på gardermoen?en og en bil på banen hele tiden? blir det kjøre en runde også stelle seg i kø igjen da?

Skrevet
hvordan blir det med dette treffet på gardermoen?en og en bil på banen hele tiden? blir det kjøre en runde også stelle seg i kø igjen da?

Edit:

Vi har sluppet ut en og en bil med 2-3 runder pr bil og litt for en for varme opp dekk etc.. men mulig vi i vinter prøver ut alternativ bane enn vanlig ss1 etter par runder med litt tidtakning. Uansett kommer sikkerheten iførste rekke.

Skrevet

Var der å kjørte den 27 desember i fjor, da var vi alt fra 5 til 20 biler på banen, dette var ikke noe spesielt morsom til tider, men om det hadde blitt begrenset til 8-10 biler på banen av gangen så hadde det vært perfekt.

Håper det kommer noen avgjørelse angående hvordan det gjøres relativt fort. Så jeg vet om jeg er interresert i å melde meg på eller ikke.... hehe

Skrevet

meld deg på du. det vil bli max 3-4 biler der samtidig, vi vil trolig ha 2 opplegg der. litt tidtagninig og litt "frikjøring"

Skrevet
Da bekrefter jeg at Sjøbuse og S.Arnesen gjerne vil delta på treffet på gardemoen den 31.januar...

Det er bra, send gjerne også en mail til bmwe36@frisurf.no med fullt navn også. :-).

Imellom tiden finnes noen klipp fra gardermoen raceway her og kose seg med:

og noen flere linker under min hjemmeside som finnes under min profil.

Mange ledige plasser forsatt så meld dere på :-). :bmw:

Skrevet

var oppå der å så på bana/kjørte litt i går :P

skulle se hvordan den så ut, men så drev det en å måka der, så fikk sladda en time ca der i samme slengen ;P fint føre der nå =) bare at i den svingen er det is under snøen, så jeg kommer til å gli greit med piggfri :P

glei greit med bare bakhjulstrekker og piggfri i går ;P

men ellers på bana er det bare snø =) enn så lenge hvertfall ;P

Skrevet

er 5 påmeldt hittil. hvorfor var det åpent der i går?

du veit det at det er politiet som leier den banen på vintern. nesten vær dag i jan og feb....

Skrevet

var bare åpent der siden det var en som brøyta der. Var ikke no kjøring der i går egentelig :P ja, han sa han brøyta for dem, men han brydde seg ikke no om at vi drev der :P var sent på kvelden :P

men er det begrensa hvor mange man kan være i bilen når man kjører på banen?

er det bare 2 som er max i hver bil?

Skrevet

ingen i baksete. så 2 blir max. var der opp enå. så forholdene er BRA!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...