Glenno Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Legger til en liten videosnutt fra autoslalom Gardermoen . Edit: Kom ikke med den linken men prøver igjen . Mange ledige plasser så meld dere på .
S.Arnesen Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 hvordan blir det med dette treffet på gardermoen?en og en bil på banen hele tiden? blir det kjøre en runde også stelle seg i kø igjen da?
Glenno Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 hvordan blir det med dette treffet på gardermoen?en og en bil på banen hele tiden? blir det kjøre en runde også stelle seg i kø igjen da? Edit: Vi har sluppet ut en og en bil med 2-3 runder pr bil og litt for en for varme opp dekk etc.. men mulig vi i vinter prøver ut alternativ bane enn vanlig ss1 etter par runder med litt tidtakning. Uansett kommer sikkerheten iførste rekke.
S.Arnesen Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Var der å kjørte den 27 desember i fjor, da var vi alt fra 5 til 20 biler på banen, dette var ikke noe spesielt morsom til tider, men om det hadde blitt begrenset til 8-10 biler på banen av gangen så hadde det vært perfekt. Håper det kommer noen avgjørelse angående hvordan det gjøres relativt fort. Så jeg vet om jeg er interresert i å melde meg på eller ikke.... hehe
Gjest Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 meld deg på du. det vil bli max 3-4 biler der samtidig, vi vil trolig ha 2 opplegg der. litt tidtagninig og litt "frikjøring"
S.Arnesen Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Da bekrefter jeg at Sjøbuse og S.Arnesen gjerne vil delta på treffet på gardemoen den 31.januar...
Glenno Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Da bekrefter jeg at Sjøbuse og S.Arnesen gjerne vil delta på treffet på gardemoen den 31.januar... Det er bra, send gjerne også en mail til bmwe36@frisurf.no med fullt navn også. . Imellom tiden finnes noen klipp fra gardermoen raceway her og kose seg med: og noen flere linker under min hjemmeside som finnes under min profil. Mange ledige plasser forsatt så meld dere på .
kawaman Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Jeg melder meg på for kjøring den 31 januar. Hilsen Finn-Erik Adriansen
Efen Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 var oppå der å så på bana/kjørte litt i går skulle se hvordan den så ut, men så drev det en å måka der, så fikk sladda en time ca der i samme slengen ;P fint føre der nå =) bare at i den svingen er det is under snøen, så jeg kommer til å gli greit med piggfri glei greit med bare bakhjulstrekker og piggfri i går ;P men ellers på bana er det bare snø =) enn så lenge hvertfall ;P
Gjest Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 er 5 påmeldt hittil. hvorfor var det åpent der i går? du veit det at det er politiet som leier den banen på vintern. nesten vær dag i jan og feb....
Efen Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 var bare åpent der siden det var en som brøyta der. Var ikke no kjøring der i går egentelig ja, han sa han brøyta for dem, men han brydde seg ikke no om at vi drev der var sent på kvelden men er det begrensa hvor mange man kan være i bilen når man kjører på banen? er det bare 2 som er max i hver bil?
Gjest Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 ingen i baksete. så 2 blir max. var der opp enå. så forholdene er BRA!!
S.Arnesen Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Flere ledige plasser . Regner med at det ikke blir noe av om vi blir 5-10 stk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå