Glenno Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 mange påmeldte så langt? 7stk påmeldt + hittill Flere ledige plasser . Regner med at det ikke blir noe av om vi blir 5-10 stk? Vi kjører på 31 jan uansett antall, selv om maks antall vi har satt til 25 biler ikke blir oppfyllt. Blir bare mere kjøring på de som har meldt seg på .
NeonMuffler Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 kun en og en av gangen da eller på kjøringa? og trenger ikke skilt vel?
Glenno Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 kun en og en av gangen da eller på kjøringa? og trenger ikke skilt vel? Vi vil avholde et 2 forsjelig opplegg der første del vil være normal ss1 med tidtaking med 1 bil på banen og opplegg 2 vil være frikjøring med ca 3 biler samtidig (kansje flere). Angående skilter er minimum prøveskilter. Som sagt tidligere satser vi på med grill, hyggelig sosialt treff og hyggelig kjøretrening .
Efen Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 hvorfor trenger vi skilt / prøveskilter? jeg har jo ikke skilter på denna evon, men kan alltids leie prøveskilter. Men hva gjør det forskjell når man kjører på bana om man har prøveskilter eller ikke?
Glenno Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 hvorfor trenger vi skilt / prøveskilter?jeg har jo ikke skilter på denna evon, men kan alltids leie prøveskilter. Men hva gjør det forskjell når man kjører på bana om man har prøveskilter eller ikke? Det har å si med måten vi ser på ansvar/sikkerhet rundt dette. Vi i styret øst vet at det finnes mange utrolige dyktige sjåfører men vi må også tenke at vis, hva skjeer, dermed vil finnes en forsikring noe enn har med skilter. Vi kan selvfølgelig ikke se alt av hva som kan skjee, men håper ta visse sikkerhets regler på alvor. Dette er ikke for å være vansklig etc.. men vi ønsker at samtlige skal ha en fin dag som deltar. Håper mange vil melde seg for en hyggelig dag med kjøring og sosialt samvær ikke minst . Still gjerne flere spm, ingen spm angående dette treffet er for dumt, så skal vi prøve svare etter beste evne . Jo flere vi vet kommer, jo bedre er det for oss og legge til rette , så meld dere på de som har mulighet .
S.Bjørkås Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 jeg skal skru på bmwen den helga:S det var jo kjipt. men får vente til 1 mars da:D
Glenno Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 jeg skal skru på bmwen den helga:S det var jo kjipt. men får vente til 1 mars da:D Ja det var jo litt synd da. Men husk melde deg på ved denne adressen da: bmwe36@frisurf.no så ser vi fram til en fin dag den 1 mars for din del .
S.Bjørkås Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 ja.kanskje ikke det store med automat på bane. men gøy å få testet bilen litt.aldri vært på bane å kjørt, så hadde vært gøy å prøvd.
Efen Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 ja.kanskje ikke det store med automat på bane. men gøy å få testet bilen litt.aldri vært på bane å kjørt, så hadde vært gøy å prøvd. med en 328 så blir automat morsomt det ikke no fare for at det ikke orker å spinne hvertfall ^^
S.Arnesen Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 ja.kanskje ikke det store med automat på bane. men gøy å få testet bilen litt.aldri vært på bane å kjørt, så hadde vært gøy å prøvd. "Sjøbuse" pisker jo 728'en utpå der, det er jo autolat det... går som juling det au...
Sjøbuse Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 jada. 728 med steptronik funker bra. spinner det også
Gjest Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 det er dumt å ta den "jeg venter til 1 mars" er det dårlig oppmøte så vi går i minus nå den 31 jan. blir det nok ikke noe 1 mars.. du med evo må ha skilter ja. pga veitrafikkloven gjelder der oppe.
S.Arnesen Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 det er dumt å ta den "jeg venter til 1 mars" er det dårlig oppmøte så vi går i minus nå den 31 jan. blir det nok ikke noe 1 mars.. du med evo må ha skilter ja. pga veitrafikkloven gjelder der oppe. Det er ikke bare bmw altså?
Glenno Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 det er dumt å ta den "jeg venter til 1 mars" er det dårlig oppmøte så vi går i minus nå den 31 jan. blir det nok ikke noe 1 mars.. du med evo må ha skilter ja. pga veitrafikkloven gjelder der oppe. Det er ikke bare bmw altså? helst bmw. men er du medlem av bmwccn så har vi vurdert at dere kan ta med dere vinterbilen.. men selvsagt helst bmw.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå