BimmerE46 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 jeg og en kompis kommer en tur og titter, hvis vi rekker det da, er vel der rundt 15.30, jobber egentli gtil kl 15, men skal gå litt før. må få med meg noe i vinter... Ble det noe på deg da? så ikke noe til deg jeg, men jeg dro kvart på fire eller noe... eeeh... nei for f...stod klar og hadde fått tidlig fri, men så ble det så mye jobb plutselig på jobben, så fikk aldri dratt derfra. Faen alstå... blir det noe flere sånne treff eller? Så at du fikk kjørt litt så at du hadde vasket bilen også , Skal muligens en tur til særp i dag, å ta oss en burger eller noe. hehe, ikke mc donald's i mysen
Efen Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 bra bilder =) og kjempe bra treff^^ morro å kjøre og bli kjent med no nye folk =)
S.Arnesen Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 hvordan kan jeg melde meg på ? Det var på lørdag den 31 januar...
Glenno Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 hvordan kan jeg melde meg på ? På første side i denne tråden wicky finner du en e-post adresse. Skriv navn, bil og dato du ønsker delta på. Blir vel 1 mars som er først kommende igjen.
S.Arnesen Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 S.Arnesen er klar til å rælle igjen den 1.mars om det er plass til ham, det samme gjelder for Sjøbuse tenker jeg
wicky124 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 hvordan kan jeg melde meg på ? På første side i denne tråden wicky finner du en e-post adresse. Skriv navn, bil og dato du ønsker delta på. Blir vel 1 mars som er først kommende igjen. da har jeg meldt meg på
Glenno Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Blir det kjøring den 1 mars eller? Ja det blir det . Meld deg på via e-post adr på første side. Var hyggelig hilse på deg der oppe selv om jeg kansje var litt gira og stressa der, he he. Fikk par runder med film av deg sist så ønsker du film av deg så send meg en pm .
Thomassino88 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 vil være med jeg også må få testa 316`n på bane
Glenno Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 vil være med jeg også må få testa 316`n på bane Da melder du deg på den e-post adr på første side av denne tråden med navn, type bil og dato 1 mars .
Glenno Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Litt steminingsbilder og film i denne tråden fra treffet som var http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=104263&highlight=
kawaman Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Koselig og hilse på deg også Klar som bare f... jeg på ringbanen den 1 mars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå