Gå til innhold

BMWCCN ØST sine treff i vinter!"Sladdetreff" 1MARS

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg og en kompis kommer en tur og titter, hvis vi rekker det da, er vel der rundt 15.30, jobber egentli gtil kl 15, men skal gå litt før. :) må få med meg noe i vinter... :D
Ble det noe på deg da? så ikke noe til deg jeg, men jeg dro kvart på fire eller noe...

eeeh... nei for f...stod klar og hadde fått tidlig fri, men så ble det så mye jobb plutselig på jobben, så fikk aldri dratt derfra. Faen alstå... blir det noe flere sånne treff eller?

Så at du fikk kjørt litt :) så at du hadde vasket bilen også , :D

Skal muligens en tur til særp i dag, å ta oss en burger eller noe. hehe, ikke mc donald's i mysen :)

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hvordan kan jeg melde meg på ?

På første side i denne tråden wicky finner du en e-post adresse. Skriv navn, bil og dato du ønsker delta på. Blir vel 1 mars som er først kommende igjen.

Skrevet
hvordan kan jeg melde meg på ?

På første side i denne tråden wicky finner du en e-post adresse. Skriv navn, bil og dato du ønsker delta på. Blir vel 1 mars som er først kommende igjen.

da har jeg meldt meg på:)

Skrevet
Blir det kjøring den 1 mars eller?

Ja det blir det :D .

Meld deg på via e-post adr på første side.

Var hyggelig hilse på deg der oppe selv om jeg kansje var litt gira og stressa der, he he. Fikk par runder med film av deg sist så ønsker du film av deg så send meg en pm ;-).

Skrevet
vil være med jeg også må få testa 316`n på bane :lol:

Da melder du deg på den e-post adr på første side av denne tråden med navn, type bil og dato 1 mars ;-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...